My Beauty Favorites for 2014

by - 12:53




Дойде време да ви покажа и кои бяха любимите ми продукти през изминалата година. За повечето от тях съм писала подробни публикации, някои от продуктите са вече към края си и ще влязат в бъдещ пост с празни опаковки евентуално. Надявам се публикацията да ви бъде интересно...и така, да видим какво влиза в графа "'Любимци" за 2014-та :)



Започвам с декоративната козметика. През изминалата година основно наблягах на изпробването на ФДТ-ни и пудри. Дълго бях в търсене на подходящ ФДТ и най- накрая го намерих - Maybelline Fit Me Foundation. Много добро покритие, цвета ми пасна идеално, особено лятото. Лесно се нанася, няма ефект маска. Повече за него можете да видите тук. Останало малко количество от него, което в момента доизхабявам. Махнах му помпата (*голяма борба беше) и останалото съдържание си изваждам с pointed brush на Real Techniques. Тъй като вече е влязал въздух има леко окисляване, но все още се прелива много добре с кожата ми. Със сигурност ще го купя отново и тази година.
Друг любим продукт е базата за грим Max Factor Facefinity All Day Primer. Страхотна основа, запазва грима ми достатъчно дълго, нанасянето на грим върху нея е много лесно. За нея писах подробно тук.


Bourjois Little Round Pot Blush в цвят 32 Ambre D'or е ружа, който имам от доооста дълго време, и който стоеше забравен в шкафа до момента, в който не реших да си преподредя козметиката. През изминалата година беше много използван, особено лятото. Много приятен коралов цвят с много блестящи частички. Единствен недостатък - коричката, която се появява с времето и трябва да се остърже от повърхността му.
Друг любимец за изминалата година е фиксиращата пудра на Essence - All About Matt. Много момичета ми я препоръчаха, много положителни ревюта четох и най-накрая я купих, и се влюбих. Опаковката е много нестабилна, даже се наложи да я залепя с тиксо, за да не се разпадне съвсем, но самата пудра е страхотна. Вече е към края си и предстои да си купя нова. Повече за нея можете да прочетете тук.
И накрая, но не на последно място в сърцето ми е Buffing brush на Real Techniques. С тази четка си улесних живота. Четките на RT са повече от страхотни, за една година не са мръднали и искам да ги имам всичките. Специално тази я използвам предимно за нанасяне на ФДТ и няма значение какъв използвам, резултата винаги е добър.


Червилата....ах, червилата. Никога не съм мислила, че ще имам толкова червила, които всъщност са страшно малко, но за мен са си много. Преди изобщо не съм имала разнообразие от цветове, купувах едно и край. Имах повече глосове и балсами, но не и червила. През изминалата година се сдобих с около 10 цвята, които обожавам, но днес ще ви покажа само три от тях, както и балсама на Himalaya, който използвам от дълго време и е един от любимите ми продукти за 2014-та.


Първото червило всъщност е тестер. Когато го поръчвах не знаех, че е тестер, но в последствие това вече нямаше значение за мен, защото Lancome Rouge In Love 377N ми влезе в сърцето, дори и под формата на тестер. Цвета е чудесен, червилото е чудесно...всичко ми е песен с това червило.
Другите две червила са Golden Rose Velvet Matte в цвят 23 и 01. Едва ли има блогърка, която да не е харесала червилата от тази серия и има защо. За цената си са страхотно попадение, има цветове за всеки вкус, а и качеството им е много добро. Вече имам една публикация за 01, но скоро ще има update и с другите цветове, които имам. Определено ще допълвам колекцията си с нови и нови цветове от тази серия.


Преминавам към очите. Единичната сянка на Maybelline  Colorama Eye Shadow 606 сигурно сте я виждали вече безброй пъти тук в блога и в страницата ми във ФБ. Едно от най-добрите ми попадения за миналата година и заслужено място сред останалите любимци. Можете да видите повече снимки тук.
CHANEL Les 4 Ombres 204 Tisse Vendome е най-харесваната и използвана палитра за изминалата година. Прекрасни цветове, страшно икономична, много универсална палитра. Нося я навсякъде с мен и направо съм влюбена в нея <3 Повече за нея съм писала тук.


Спиралата на Catrice Lash Extension Volume Mascara, която можете да видите тук, е една от многото спирали, които пробвам през изминалата година, но разликата е че тя покрива всичките ми изисквания към една спирала. Удължава и разделя миглите много добре. 


Единичната матова сянка на Golden Rose в цвят 213 е от серията им Silky Touch и най-често я използвам за запълване на веждите ми, но редовно влиза в действие и когато си правя грим. Най-любимата ми единична сянка, която няма свършване. Вида и вече не е много представителен, но все пак една година я мъкна с мен навсякъде :)


Лаковете са само два, отново на Golden Rose от серията Selective и има цяла публикация посветена точно на тези два цвята - тукЦветовете са 12 и 26, и не ги свалям от ноктите си. 

Любим продукт за лице за 2014-та определено е мицеларната вода на Garnier. Тук много се чудих кой продукт да сложа, но прецених че е най-добре да е нещо, което използвам всеки ден, даже понякога по два пъти на ден и наистина знам, че ми харесва много. Повече за мицеларната вода можете да прочетете в тази публикация.


Шампоана на Schwarzkopf Repair Rescue беше едно от откритията ми за миналата година. Много ми хареса ефекта от употребата му и е в с писъка с бъдещи покупки отново. Това беше и един от първите продукти, за който писах в блога и можете да видите повече тук.


Парфюмът, с който ще запомня 2014-та не е масов. Попадна при мен по погрешка, тъй като на майка ми не й хареса. Оказа се, че носа ме е излъгал доста в магазина, но пък плюса е, че дойде при мен. Става въпрос за парфюма Closer by Halle Berry. Ако си падате по парфюми унисекс, това е аромата. От начало парфюма има "мъжки" нотки, но с времето "омеква". Няма нищо общо със женствен аромат, а аз обожавам такива, но пък винаги ми дава увереност в моменти, в които трябва да решавам проблеми. Може би за това и е описван като аромат за работещата, силна жена, която трябва да се справя сама с проблемите в живота :D


И накрая любимото ми бюти трикче през изминалата година- студената струя на сешоара след подсушаване върши чудеса, прави косата по-гладка и лъскава.

Стана една дълга публикация, надявам се да не ви е отегчила, а в коментарите можете да споделите кои бяха вашите любими продукти през 2014-та :)


Love you,

XOXO




You May Also Like

8 коментара

  1. Червилата и лаковете са в страхотни цветове и сянката на Golden Rose е много красива. Трябва и аз да опитам мицеларната вода на Garnier и този primer на Maxfactor :)) Моите любими през 2014 бяха лака Fiji на Essie, Revlon стейна, една сянка на NYX и много други.. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ех,този фдт... хаха ;д Моите привършват и ще взема най-накрая да го пробвам!!Страхотни любимци.И аз се каня да направя такава публикация,но все забравям ;д :*

    ОтговорИзтриване
  3. Точно преди няколко дни си взех матиращата пудра на Есенс, след дълго чудене дали не би изсветлила лицето ми, заради белия си цвят. Засега, обаче не виждам проблеми и мисля, че ще ми хареса.
    Четките на РТ пък са ми толкова любими, че тази година планирам да мина изцяло на тях :)

    ОтговорИзтриване
  4. Ружът на Буржоа ми е любим и на мен, ползвам го постоянно..а имам още куп, които трябва поне да пробвам, хахахха. А балсамът за устни на Хималая е наистина страхотен :))

    ОтговорИзтриване
  5. Елвира Георгиева10 януари 2015 г. в 11:47

    Страхотни любимци! Ружа на Буржоа беше един от първите гримове, които си купих. От тогава ги обожавам, но май трябва да си обогатя колекцията, защото имам само 2. :D Velvet Matte и мицеларната вода на Garnier <3 Хмм, май трябва да пробвам фдт Fit me.

    ОтговорИзтриване
  6. Аз имам този с какао, страхотен е :)) опитай го

    ОтговорИзтриване
  7. Аз заради коричката която се образува върху ружовете на Буржоа спрях да ги купувам. Иначе много ги харесвах преди. Имаме доста общи любимци :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥