Golden Rose Color Expert Nail Laquer 59 & 61

by - 22:53




Здравейте прекрасни!

Петък е и почивните дни са пред нас, а аз нямам търпение вече, защото ми предстои  да правя нови снимки за бъдещи постове, да ходя на пазар за коледна украса, след това и да украся в къщи, освен това утре е един любим мой празник - Никулден. Общо взето се очертават хубави почивни дни. И след тези лични отклонения, днес ще ви покажа два цвята, които избрах от новата серия на Golden Rose Color Expert Nail Laquer, а именно 59 и 61. Мисля, че цветовете са много подходящи за идващите празници и съм особено радостна от факта, че най-накрая намерих подходящ златист цвят за ноктите си, тъй като отдавна търся точно такъв. От сега се извинявам за снимките, правени са предимно със светкавица, но нямах особен избор.


Започвам с Golden Rose Color Expert в цвят 61 - страхотен светло-златист цвят, който исках още в мига, в който го зърнах. Всъщност в палитрата от цветове има два златисти цвята, които са много близки един до друг и много трудно биха се различили, но този е една идея по-светъл от другия, чийто номер така и не запомних, но мисля че беше 69. 


Съдържанието:


Друго интересно около този цвят е това, че изключително бързо свършва на щандовете на Golden Rose. Аз си го купих по време на Черния петък, а няколко дни след това, когато с Мимка от Be Glamorous Blog се разходихме до щанда им за нови находки се оказа, че цвета е свършил. И май ще се наложи да се запася с още веднага щом го видя отново. Течно злато в шишенце...мммм.. наистина страхотен цвят, много коледно ми въздейства, миналата година на почит беше среброто, но сега съм на "златна вълна". :)


Абстрахирайки се от ужасните ми нокти, на долната снимка можете да видите как изглежда цвета, снимката е без светкавица и цвета се доближава на 98% до реалния цвят.


Тук излязохме от сянката :)


И така, ясно е, че този цвят няма да спра да го използвам доста време, даже и след като минат празниците, като акцент върху някой нокът или за декорации.


Ред е на Golden Rose Color Expert в цвят 59, който всъщност е един доста особен тъмно-лилав цвят, който хич не обича да го снимат и така и не показа красотата си на снимките. И все пак се опитах да го хвана максимално. Много голямо чудене падна кой тъмен цвят да взема, а и станах разногледа, докато избирах, но все пак избрах този.


Отново металически цвят, доста тъмен и в лилавата гама. Мисля, че идеално пасва за сезона, а и може да измисля някоя комбинация с 61 :)


 На горната снимка се вижда почти реалния цвят, а на долните снимки можете да видите как седи цвета и на ноктите, но както казах цвета е капризен, нямам светлина и ... няма да ви обяснявам, но ако решите да посетите щанд на Golden Rose, непременно му обърнете внимание :)


На половина естествена светлинка...резултат нулев :)


Color Expert серията на Golden Rose е страхотна от всякъде - има ужасно голям избор от цветове за лятото и за зимата, аз лично се влюбих в няколко пастелени цветове, които със сигурност ще влязат в колекцията ми. Освен това четката е страшно удобна и улеснява нанасянето - плоска и големичка. В началото, когато видях снимки на лаковете в чужди блогове помислих, че шишенцата са доста по-малки като количество и бях много приятно изненадана, когато видях, че всъщност става въпрос за цели 10,2 мл. боичка :) Цветовете са много плътни и пигментирани, на снимките виждате лака нанесен само на един слой, което също много ме учуди. Не знам какво е положението с пастелените и млечните цветове, но предполагам, че и тяхното покритие ще е добро. Съхнат доста бързо, а издържливостта още я тествам, за златистия съм сигурна, че издържа поне 5 дни без топ лак, с топ предполагам издържа и повече. За лилавия ще има update скоро :) Срока на годност е 8 месеца, а цената e 2,30 лева. До сега съм ги виждала само на фирмените щандове на Golden Rose. Можете да разгледате всички цветове тук - GoldenShop.


А вие вече имате ли си фаворит от серията?



Love you,

XOXO



You May Also Like

8 коментара

  1. Златният е страхотен, искаам! Макар че имам 3 милиона лака, нещо напоследък манията ми пак се развихря, а от ГР определено не ми правят услуга ахах. Дано успея и аз да намеря някое шешенце :)

    ОтговорИзтриване
  2. И моя лак въобще не обича да го снимат..От няколко дни се мъча да му хвана красотата и не става :((( Чудесни са и твоите <3 Ще купуваме още..то е ясно хах

    ОтговорИзтриване
  3. GR само ни изкушават с нови и все по-добри серии :) А златцето си е много привлекателно хаха, дано наистина успееш да намериш, а и в сайта им също има наличност :)

    ОтговорИзтриване
  4. Ще успееш, не се съмнявам в теб :* :) Но пастелите задължително ще се купуват... :) Благодаря ти <3

    ОтговорИзтриване
  5. Разкошни цветове си си избрала :)

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря, наистина са много хубави, жалко че снимките не можаха да покажат истинската им красота :)

    ОтговорИзтриване
  7. Златистият е много красив! Така ми е писнало от тази мъгла, никакви снимки не стават добре!

    ОтговорИзтриване
  8. <3 И на меннн искам малко светлина, нищо не мога да направя в тази тъмница, а имам толкова постове в черновите :(

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥