Balea Black & White

by - 17:01




Здравейте красавици!

Както вече споменах в страничката във Facebook, напоследък доста изоставам от постовете и въпреки, че имам 15 подготвени чернови, нямам никаква възможност да седна на компютъра и да ги публикувам. Но все пак реших, че днес е хубав ден поне за една публикация. Днес ще ви занимавам с два продукта на Balea, които са от лимитираната серия - душ гел Black Secret и лосион за тялo White Passion. По-надолу ще разберете дали ми харесват и какво ме привлече в тях.


Започвам с душ гела Black Secret - много хубаво име са избрали от Balea, опаковката също много ми допада. Душ гела е с аромат на портокал и ванилия, а самата опаковка е 300мл. Съдържанието можете да видите на долната снимка:


Когато го купувах беше останала само една бройка от него, като многократно след това, когато съм посещавала ДМ и съм поглеждала за него съм виждала само празно място. Явно душ гела се харесва, а и цената, на която аз го купих беше 1.99 лв, което го прави едно наистина бюджетно решение за някой, който иска да пробва нещо ново под душа. Има оранжев цвят, пени се добре, но аромата му не е траен.... 


На мен лично не ми хареса, аромата му е много странен, изобщо не ми допада тази смесица от портокал (аромата на портокал за мен е много далеч от "аромата на портокал") и ванилия. Знам, че доста момичета го харесват, но за мен тази миризма е много далеч от това, което искам да усещам като аромат под душа. Всъщност се бях насочила към бялата опаковка, която беше свършила за жалост и за това реших да рискувам с този, който душих няколко пъти в ДМ, но носа ми вече беше се напоил с други миризми и може би това ме заблуди. Може пък и да е бил развален, знам ли...


Лосиона за тяло White Passion ме грабна веднага с аромата си, според опаковката е на бели цветове и плодове от акай. Много приятен и свеж аромат, падам си точно по такива. Сега много се надявам от някъде да успея да изровя и душ гела. 


Количеството на тубичката е 200 мл, отново с много сладурски дизайн. Има  приятна текстура, разнася се много лесно, попива сравнително бързо и оставя кожата наистина мека, а аромата трае с часове. Най- много се изумих, когато го нанесох за първи път вечерта преди лягане и на другия ден отново усещах аромата.

Съдържанието:

За цената не съм много сигурна, но мисля че беше около 3 лева. Отново беше изчерпан последния път, когато бях в ДМ.

На кратко това беше, ароматите на лимитките за мен наистина са черно и бяло, като бялото бие черното този път. Ако все още се намират някъде, ви препоръчвам горещо да пробвате продуктите в бяла опаковка, просто наистина имат много приятен аромат. Ако някой пък случайно мерне някъде белия душ гел, да пише, много ще се радвам да се докопам и до него :D



Love you,

XOXO




You May Also Like

7 коментара

  1. Черният е чудесен, бих го взела пак :)

    ОтговорИзтриване
  2. Мъжката част си го взе, на него много му харесва, даже това е втората му опаковка, дано успееш да намериш още, аз съм в лудо издирване на другия :D

    ОтговорИзтриване
  3. Преди няколко дни помирисах черния и е чудесен, доста ме изкуши, но имам твърде много душ-гелове в момента.Лосионът така и не съм го виждала :))

    ОтговорИзтриване
  4. Дааа, а най-важното е че си намерих и душ гела...пълно щастие :)

    ОтговорИзтриване
  5. И аз не съм виждала черния лосион, а за душ геловете - винаги може и още :D

    ОтговорИзтриване
  6. Супер :) Аз се сдобих и с тъмния..и вече ми харесва ароматът му хаха:D

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥