Realash - Eyelash Enhancer pt.2

by - 14:49




Здравейте красавици!

Мина един месец от както използвам серума за мигли Realash и е време за публикация, в която ще ви разкажа малко повече за самия серум, а и ще видим резултатите и как се отрази на миглите ми за това време. Първата ми публикация за Realash - Eyelash Enhancer можете да видите тук.



Както и в предишния пост споменах, флакона на серума идва запечатан, което е гаранция, че не е използван от друг преди вас. Идва в картонена опаковка (която в момента е в доста кофти състояние), на която е изписан състава и основна информация за серума.


Флакона е стерилен и е с количество 3 мл. Според мен е достатъчен поне за 4-5 месеца. Срока на годност след отваряне е 12 месеца.

Съдържанието:


Едно от нещата, които ми направиха впечатление е серийния номер на тубичката, който предполагам е сложен с цел да няма фалшификати, както знаем почти всичко вече има реплика, та няма да се учудя и на серума да се появи такава. Обещанията, които производителя дава са по-плътни, по-тъмни и по-дълги мигли, като серума би трябвало да има ефект още след първия месец на употреба. Realash укрепва миглите от корена и едновременно с това стимулира и растежа им. Бонус е и това, че предотвратява падането на мигли.


Благодарение на удобната четчица серума се нанася страшно лесно, по линията на горните мигли. Винаги преди да го нанеса почиствам очите си добре от спирала и очна линия. Нанасям го всяка вечер преди лягане, като признавам си, пропуснах 2-3 вечери около празниците. Серума няма мирис и е доста течен, попива веднага и няма никакъв дискомфорт или усещане, че имате нещо на клепачите. Не е необходимо да се нанася голямо количество от продукта, което го прави доста икономичен. Не трябва да се нанася на долните мигли, за хора с лещи е препоръчително да ги свалят при употребата на серума и да ги сложат отново 15 мин. след като е нанесен.


На снимките отдолу можете да видите снимките ми преди и след едномесечна употреба на Realash.



И така, равносметката за един месец. Не знам от снимките колко се вижда, но моите мигли са тънички, поне аз така ги определям. Есента разбира се, всичко изпопада и се поразредиха. Дължината също варира, има месеци, в които стават доста дълги, има и месеци, в които все едно съм ги подстригвала с ножицата. 
Най-забележителен ефект и всъщност по това разбрах, че серума действа, са миглите във вътрешната част на окото, които на снимките почти не се виждат. Станаха дълги колкото и останалите, а преди бяха едни късички, никакви ги нямаше. Осен това виждам и улътняване на косъмчетата, което много ме радва. За дължината можете да придобиете представа от снимките, аз виждам малка разлика от преди. Много ми се иска да станат и по-тъмни, но за сега все още са си светлички. 
Нямам търпение да минат 3 месеца, за да видя какъв ще е резултата тогава, защото както е тръгнало май ще мога лятото да си правя вятър на плажа като пърхам с мигли :D

Повече информация можете да намерите в сайта на Realash, както и цените на серума.



Love you,

XOXO





* Продукта ми е предоставен за тест от PR, мнението ми е изградено на базата на едномесечна употреба на продукта и не е повлияно по никакъв начин. 

You May Also Like

4 коментара

  1. hello sweetie :)

    nice post!, great pics so inspiring . . .

    love design of your blog ... like everything!

    Tell me how about follow each other?

    Let me know please, I always follow back :)

    Have an inspiring day :**

    keep in touch

    xoxo

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    ОтговорИзтриване
  2. Невероятен ефект!! И аз съм много доволна :)

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесни рзултати! При мен след първият месец започнаха по-фрапантните резултати. Дано станат такива каквито си ги представяш :)

    ОтговорИзтриване
  4. Дано наистина, за сега много добре се получава ще видим след няколко месеца :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥