Empties #2

by - 14:00




Здравейте!

Дойде ред и на поредния пост с празни опаковки. Мислех, че съм натрупала доста повече "боклук" за изхвърляне, но всъщност не е чак толкова много. Преждевременно изхвърлих и няколко опаковки шампоан за коса, които забравих да прибера в кашона с празни опаковки, но не са били нещо кой знае какво. Публикацията е необичайно кратка, но не исках да бъда досадна в описанието на разни празни опаковки, за повечето вече съм писала.


И така, започвам с продуктите за почистване на лицето, които съм изхабила. Почистващата пяна Purete Thermale на Vichy очаква да й бъде направено ревю, което ще пусна в близките дни. Мицеларния лосион на Avene, за който вече писах тук, много ми допадна, наистина много добре се справя с почистването на грима, но свърши много бързо. Мицеларната вода на Lirene можете да видите в тази публикация, хареса ми, но не мисля че ще я купя отново. Течността за почистване на грим на Byphasse също много ми допадна, можете да видите ревюто тук и да - бих я купила отново.


Преминавам към душ геловете. За Stani Chef's и Korres съм писала повече тук, много ми харесват и двата душ гела и задължително ще ги купя отново след като изхабя останалите 326 душ гела в банята ми. Този на Adidas много ми хареса като аромат, освежава ме и ме ободрява. По принцип харесвам всички душ гелове на Adidas и ще продължавам да ги купувам.


И на последната снимка са няколко random нещица. Зеления лакочистител на Lilly е едно от нещата, които винаги присъстват на козметичния ми рафт, всички знаете колко е добър, за това и няма никога да спра да го купувам. Коректора на Essence, за който можете да видите повече тук, свърши най-накрая, може би единственото нещо от декоративната козметика, което съм изхабила до край в последно време. Не ми допадна особено и едва ли ще повторя покупката, просто не е моят тип коректор. Матиращата база на Perfect  е един мой любим продукт, който също като лакочистителя на Lilly, никога не изчезва от запасите ми. Можете да видите мнението ми за него тук. Спрея за коса на Avon го имам сигурно от не знам колко много време, използвах го за предпазване на косата при сушене със сешоар. И все пак го изхабих до края, а и вече си му беше време да замине. Не бих купила отново. И накрая маслото от карите на Ikarov, което много харесвам и вече имам нова опаковка от него.

Това бяха продуктите, които успях да изхабя последните месеци, осъзнавам колко много неща си седят просто така и чакат да им изтече срока на годност, за това и аз скоро ще се включа в предизвикателството за изхабяване на продукти до края на месеца, пък да видим какво ще стане. 

Love you,

XOXO



You May Also Like

1 коментара

  1. И аз много харесвам душ-геловете на Адидас.. А за лакочистителя на Лили вече се чудя дали да го показвам ;д Всеки път показвам него и лака за коса на Тафт хахах ;д

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥