The Christmas Tag

by - 12:39





Здравейте!

Като за начало на коледните публикации, реших да направя този коледен таг, за който бях отбелязана от Мимка (Be Glamorous Blog), за което много и благодаря:)

1.Кой е любимият ти коледен филм? 
Много са, всеки филм, в който има Коледа ми е интересен и го гледам с интерес, но пък някой може ли да избяга от "Сам в къщи", няма година, в която да не го гледам:)


2.Кога отваряш подаръците си-в коледната нощ или на коледната сутрин?
В нашето семейство традицията с подаръците понякога се губи, защото някои от тях ги получаваме по-рано, но си спомням когато бях по-малка, че нямах търпение да стана рано сутринта и да видя какво се крие под елхата.


3.Имаш ли любим коледен спомен ? 
Всяка една Коледа ми е спомен, чудесен спомен...

4. Любима празнична храна?
Сърмички :)



5. Любим коледен подарък?
Нямам любим подарък, всяко едно подаръче от любим човек ми е любимо <3

6. Любим коледен аромат? 
Канела



7. Имаш ли някоя традиция за коледната нощ? 
Нямам нещо определено, може би печенето на коледни бисквитки... :)



8. Как декорираш елхата си?
Още не съм я украсила, иначе слагаме герлянди, лампички, играчки...тази година съм решила да я направя по семпла и май ще пропусна герляндите :)

9. Като дете какъв подарък искаше, но така и не получи?
Няма такова нещо, родителите ми винаги са гледали да ми угодят и да ме зарадват, дори когато им е било трудно...неща, които оценявам чак сега, когато вече пораснах.

10. Най-добрата част от Коледа за теб?
Семейството...моето е малко разделено, по стечение на обстоятелствата..и когато дойде Коледа и се съберем всички заедно умирам от кеф:)


Снимките са взети от Интернет, а някои от Pinterest.

Аз тагвам всеки, който иска да сподели своя коледен дух :)



Love you,

XOXO



You May Also Like

2 коментара

  1. Елвира Георгиева4 декември 2014 г. в 19:58

    Много хубав ТАГ и отговори! Да знаеш - повечето се препокриват с моето мнение :D

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря тииии :* Много искам и ти да го направиш :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥