Christmas Sparkle...

by - 18:30





Здравейте прекрасни!

Празниците наближават с пълна сила, коледното настроение вече ни е обзело максимално, тичаме наляво надясно за подаръци, украса, сладкиши и какво ли не, а освен това трябва и да се погрижим да изглеждаме добре. От известно време насам с Мария от Be Glamorous Blog обмисляхме обща публикация, и ето че тя вече е на лице - ще ви покажем няколко идеи за празничен грим, който можете да си направите за Коледа или Нова година. Гримовете, които ще ви покажем са доста семпли, леко закачливи и лесни за изпълнение, и биха били подходящи за всякаква обстановка, дали домашна или някъде навън, със съвсем лека доза блясък за разкош, а и какво са празниците без малко sparkle :) Ще започнем с идеите на Мимка, които са много изчистени и бляскави, идеални за празничните вечери. Да видим какво ще ни разкаже:

Здравейте,
Първо искам да благодаря на прекрасната Зори ,че ме покани да и гостувам отново. Всеки иска да изглежда добре на празниците, но лично при мен не ми остава много време да се занимавам с външния вид. Изниква някаква работа в последния момент, за това съм ви подготвила няколко лесни грима, които се надявам да ви харесат или поне да ви вдъхновяват. Според мен,най-важното е да не се страхувате от резултата и да експериментирате на воля .






Трите грима, които реших да ви покажа са доста близки по между си. За лицето си съм избрала „изпитани“ продукти, които знам, че стоят естествено и нямат да се изпарят след 2 часа. Започвам с добра хидратация, любимият ми ФДТ на Bourjois – 10 Hour Sleep Effect, малко от камуфлажа на Catrice и задължително матирам с пудрата на Bourjois Healthy Balance. Контурирам леко лицето си и в зависимост от облеклото си избирам продукт за устните.
Като база за очите си използвам Pernament taupe 24 Color Tattoo на Maybelline.Опушвам леко в сгъвката на окото с по-тъмно кафяво и слагам по-светъл цвят в началото на окото. Понеже са празниците можем да си позволим да блестим по-силно от обикновено. За тази цел ,аз използвам дуо сенки на Maybelline Eyestudio Duo 706 Bronze Gold. Те са супер бляскави и трябва да се нанасят внимателно. В повечето случаи ги наслагвам в началото на окото.


На долните снимки пък можете да видите моите две идеи за празничен грим и продуктите, които съм използвала.


Това е грима, на който аз ще заложа за Коледната нощ, когато ще бъда в домашна обстановка, а за Нова година ще бъде нещо малко-по нестандартно, но за това ще ви разкажа друг път. Любими са ми неутралните, земни тонове, най-вече в кафявата гама, и поради тази причина и двата грима, които виждате са точно в тези цветове. Първият бих описала като по-бляскав, заради шимърите, които използвах. Както виждате от снимките, кожата ми е доста светла и това не е само ефект от светкавицата. За основа на грима използвах ФДТ-на Catrice All Matt Plus (продукт, който трябва да изхабя до Нова година). Фиксирах всичко с прозрачната пудра на Essence All About Matt за да съм сигурна, че всичко ще си седи на мястото и леко минах скулите с бронзъра на H&M, за който скоро ще ви разкажа по-подробно. Веждите ми са страшно тънички, за да ги оформя използвах молива за вежди на Essence Eyebrow Designer. Преминавам към очите. Основния цвят е златист - цвят, който съм си определила като тематичен за тази Коледа и е от двойката сенки на Max Factor 425 Dawning Gold. Бронзовия цвят е единична сянка на Maybelline Colorama 606, нанесена в ъглите на очите. Освен това използвах и някои от цветовете (шимърите) от Full Exposure палитрата на Smashbox, която напоследък много заобичах и след множество опити най-накрая си открих начин да извлека максимума от нея. Очната линия отново е на Essence, а спиралата е Lash Extension на Catrice. Червилото, на което заложих е Lancome Rouge In Love 377N с малко гланц отгоре. Грима не е сложен, продуктите са предимно от достъпни марки, а цвета на устните го прави доста свеж и закачлив.



На долната снимка можете да видите почти същия грим с малко по-опушени очи и nude устни. Вместо червилото на Lancome използвах балсама на Maybelline Baby Lips Peach Kiss, очната линия е малко по-изтеглена навън, а опушването направих с цвят от Full Exposure палитрата на Smashbox. Всичко останало, което използвах е същото като при другия грим.


Това бяха нашите предложения, надявам се да са ви харесали и да сме ви били поне малко полезни, и както Мимка каза - да сме ви вдъхновили :) 
* За мен това е един от първите опити да заснема грима си, адски ми е трудно, не ме съдете много :) 

Пожелаваме ви страхотни празници, изпълнени с много радост и любов!


Love you, 

XOXO






You May Also Like

8 коментара

  1. Зори не се притеснявай - снимките и предложенията за грим са супер! Както и на Мария също! Страхотен пост, момичета :)

    ОтговорИзтриване
  2. Фаворитът ми е първият грим, много добре се е получил

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря. Радваме се ,че ти е харесал :)

    ОтговорИзтриване
  4. Последния грим е прекрасен, много красиво се е получило :)

    ОтговорИзтриване
  5. О, много ти благодаря, радвам се, че поста ти е харесал, а Мимка е прекрасна :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥