Essence Coverstick Abdeckstift Review

by - 14:22


 Днес ще ви разкажа за стик - коректора на Essence - Coverstick Abdeckstift. Купих си го преди няколко седмици и ми се искаше да го използвам известно време за да си кажа мнението. По принцип не съм почитателка на стик- коректорите, тъй като са ми малко сухи и по трудни за нанасяне. Взех този, защото исках да го пробвам и да видя дали ще се различава от другите, които съм използвала. Предпочитам коректорите, които са течни, тъй като с тях постигам задоволително покритие на тъмните кръгове, а и се нанасят и преливат по-лесно. Но за мое учудване и този се справи горе-долу добре с тази задача. Коректора се предлага в 4 цвята, като аз избрах matt honey-03.

Ето и кратка характеристика:

- опаковка - стик; пластмасова
- цвят - 03 matt honey
- количество - 5 гр.
- срок на годност след отваряне- 12 месеца
- произведено в Германия
- цена - 4.29 лв. в магазини ДМ и Лили.

Състав/Ingredients:

  



Цветовете, които се предлагат са доста естествени, което много ми харесва. Покритието е задоволително, но за мое съжаление не е точно това, което аз търся. Коректора според мен е по подходящ предимно за прикриване на малки несъвършенства. Все пак реших да го използвам и за зоната около очите. 

Съжалявам предварително за качеството на снимките, надявам се да придобиете поне малка представа за покривността. На снимките съм само и единствено с коректор, без никакъв друг грим.


 без коректор/ without concealer



 с коректор /with concealer

 

 Цвета на коректора е матов, леко жълтеникав, което много ми допада, не се събира по фините линии, но не е много траен. Няма аромат, поне аз не усещам такъв. За цената си от около 4 лева коректора си заслужава и ще е добър избор за привържениците на стик-коректорите, които искат добро прикриване на малки недостатъци по кожата с матов финиш. Лично аз не бих си го купила отново, просто защото не е подходящ за мен, но все пак успя да се справи с прикриването на изключително сините ми сенки под очите, които не се виждат толкова ясно на снимките.




Love you,

XOXO 

You May Also Like

6 коментара

  1. Тези коректори са наистина само за покриване на малките несъвършенства. Аз имам Matt Ivory и ми върши добра работа.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз много се чудих дали да не го взема него, но все пак се отказах :) Всъщност , ако се нанесе по-голямо количество покрива и около очите, но пък става много трудно да се прелее :)

      Изтриване
  2. Имам същия и доста често го ползвам. За моята кожа е идеален и доста покривен, не знам как при теб не е бил толкова .. Много добро ревю! С четка ли го нанасяш или с пръсти? При мен върши добра работа , само когато го нанасям с "мацване" под окото и потупване с пръст. Отгоре винаги го фиксирам с пудра, за предпочитане - минерална в същия тон. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами при мен проблема е, че кръговете са много силно изразени и кожата ми е много тънка, за това ми трябва доста плътно покритие,но когато го нанеса в по-голямо количество върши работа. По принцип го нанасям с пръсти, с четка много трудно бих го нанесла, понеже ми идва малко сух. Иначе да, и аз го фиксирам с пудра, но само когато трябва да изляза са по-дълго време, иначе пудра не слагам :)

      Изтриване
  3. Лично на мен стик коректорите ми допадат само за контуриране-използвам по-тъмен цвят на скулите и по-светъл на носа и под очите и ефекта е чудесен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О да, за контуриране наистина е страхотен и върши много добра работа:)

      Изтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥