H&M Bronzing Powder Review

by - 13:05




Здравейте!

Както вече предполагам знаете в магазините на H&M в момента има голямо намаление на определени продукти, като към това намаление са включени и част от козметичните продукти. Разбира се, нямаше как да не се възползвам от намалението и на снимката по-горе виждате нещата, които си избрах. Много ми се искаше да си взема и тройката ружове на марката, но единствената останала с цветовете, които исках беше натрошена цялата. Но както и да е, доволна съм от нещата, които взех, цената на всяко едно беше 4 лева, което си ги прави една много сполучлива покупка.


Пръстените взех при първото ми ходене, когато купих и спрея и бронзъра. Много са сладурски, стоят много интересно и ще бъдат един от аксесоарите ми за Нова година. Обиците видях случайно при второто ми ходене до H&M и нямаше как да ги пропусна, защото пасват на пръстена. Стана хубаво сетче за общо 8 лева :)



Това спрейче много го подминавах, но като го видях намалено веднага го грабнах. Не е трайно, но пък има страшно сладък аромат, който много ми харесва.


И накрая бронзиращата пудра. За нея ще ви разкажа малко по-подробно. Кутийката е картонена, под формата на сърце, изпълнението не е нещо особено, надявам се да не се разпадне някой ден :) Количеството е 8,9 гр., срока на годност е 12 месеца, редовната цена е 9.90 лв., а в момента е намален на 4 лв. Въпреки че е картонена, опаковката се затваря доста плътно и добре и няма начин да се отвори случайно.

  
Бронзиращата пудра съдържа 3 цвята - Champagne, Deep Bronze и Bronze. Първият използвам за хайлайтър, втория и третия като бронзъри, а понякога ги смесвам. Можете да видите състава на долната снимка:


Цветовете не са много силно пигментирани, но за по-лек ефект стига и едно загребване с четката. 


Няма разпрашване и пудрен ефект. Хайлайтъра е слабо пигментиран и трябва доста търпение, докато получа резултата, който искам.


Лично аз не виждам оранжавеене при бронзърите, което ме устройва, тъй като не обичам да съм "ала морков". На долната снимка можете да видите суотч, не съм използвала нищо за основа.


Доволна съм от бронзъра, а и за цената от 4 лева няма как да очаквам чудеса. Според мен обаче реалната му цена е малко завишена, за това и толкова го подминавах преди намаленията. Освен бронзираща пудра, в същата опаковка можете да видите и трио ружове, които също мислех да купя, но в последствие се отказах, понеже цветовете не бяха за мен. Ако минавате покрай H&M тези дни непременно разгледайте намалените неща, има много добри попадения.



Love you,

XOXO





You May Also Like

2 коментара

  1. Така не можах да се добера до това намаление и тези продукти!Освен да направят едно заради мен аххахахаха

    ОтговорИзтриване
  2. Ами то и в момента мисля, че го има :) Дано се добереш до нещо :D

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥