Like a Monday... Hello, Autumn!

by - 15:07



Здравейте, сладкишки!

Миналите две седмици ми бяха супер объркани, шантави иии честно казано само като се сетя и някак си не мога да си формулирам публикацията. Общо взето ще видите малко разбъркани мисли и неща, които ме впечатлиха през миналите дни, дано да ви е интересни, и хей...много се радвам на коментарите ви, така че...please comment :)

Започваме отзад напред с най-новите ми придобивки, които са за коса, ах, едвам се стърпях в Елитис да не изхарча цяла камара с пари...

Влизам в периода на косопада и ми трябваше нещо, което да ми спаси косата. Заложих на тоника за коса против косопад на Bilka. Дали ще подейства ще видим скоро, много се надявам да има няккаъв ефект. Ориентирала съм се и към шампоана от серията. 
Нещо напоследък все ме влече към български продукти, за това и взех тази маска на Bio Pharma - Хербаджен, която е за коса с мазни корени и сухи крайща. Освен това и тя се бори с косопада. На първо четене ми допадна, има странен аромат и консистенция, но остави косата ми мека. Ще има отзиви в блога след по-дълго изпозлване. 
Забелязах, че масово българските марки някак си не наблягат на опаковката, в случая маската за коса е в доста невзрачна опаковка, но все пак важно е съдържанието, въпреки че често посягам към шарени и привлекателни опаковки без да мисля дали проукта вътре ще ми е полезен или не.


Една малка идея за всички закъсняващи :) Аз не съм от тях, напротив, винаги съм точна като часовник, та даже и по-точна от него, но пък самата идея да не бързам за никъде напоследък все повече ми хареса, а този часовник по-честичко ще ми го напомня. 
Попадение за 3$ от AliExpress.


И продължавам с два клипа, този път не са обичайните за Like a Monday постовете. 
Първия е за едно мое много любимо място, където съм прекарала доста дълги години и чудесни мигове от живота си. Все се каня да ви разкажа за Костенец, Костенския водопад и всички други хубави места в района, защото мястото е страхотно за почивка, близо е до София и човек със сигурност ще си тръгне доволен от там, а и ще иска да се върне. Но сега искам да ви покажа клип, на който можете да видите Костенския водопад след ремонта и след като най-накрая мога да го видя като туристическа дестинация.


 След наводнението през 2006 година всичко около водопада - пейки, настилка, мостчета и тн. беше унищожено. Трябваха близо 10 години за да може да възвърне предишния си вид, а даже и по-добър. Водопада се сдоби с осветление и вечер там се случва магия. Не съм сигурна дали има друг "осветен" водопад в България, вие ако знаете моля споделете ми. Ако решите все пак да го посетите, да знаете че горе е доста хладно, така че непременно се облечете добре. Костенския водопад се намира на около час- час и половина от София.



А тук можете да видите мен, как се мъча да ви покажа един супер любим грим. Е, за първи опит не мисля, че е зле, но си видях всевъзможни грешки при заснемането. Светлината играе, фокуса също, фона не ми харесва и тн. Но пък заснех още 1-2, които мисля че станаха доста по-добри, скоро ще ги видите :)





Днес няма да ви споделям музика, а едно приложение, с което слушането на музика при мен се промени.
 Случвало ли ви се е да чувствате ,че живеете в дупка, в която готините неща достигат последни до вас? Е, аз се чувствах така когато открих Spotify :) Това е приложение за слушане на музика с безкрайни възможности, което може да се инсталира на PC, таблет, телефон... 
Има готови плейлисти с музика за всеки вкус, емоция, има класика, рок, поп, ама наистина всичко, и то поднесено на готово. Много се дразня когато искам да слушам нещо, което да ми отговаря на емоционалното състояние, защото трябва да си преровя всички плейлисти в телефона или на компютъра и докато ги намеря и вече не ми се слушат :D За това си пускам готов плейлист в Spotify (Bedroom Jams и Feeling Sexy са ми едни от любимите в момента). Можете да си направите и свой плейлисти, но аз написах по-нагоре моето мнение.
Готинко приложение, ако не сте го пробвали хвърлете едно око (ухо), може пък и да се пристрастите като мен :)





И сега на една малко по-сериозна тематика.
 За 28-ма поредна година октомври месец е обявен за месец за борба с рака на гърдата. 
Вниманието е насочено към това, жените да отделят време за своето здраве и да се погрижат за себе си, като това не трябва да е нещо, което да се прави на сила, а от любов към себе си. 
Както знаете всяка от нас трябва да полага грижи за себе си, да бъде здрава, а от там идват и всички хубави неща в последствие. 
Навременния скриниг, както при всички болести всъщност, е изключително важен, за това и редовните прегледи са нещо необходимо, особено при рака на гърдата, при който в 97% от случайте ако е хванат на време е лечим.
Изследванията с ехограф са препоръчителни за млади момичета, а мамографията е предназначена за жени в по-напреднала възраст.
 Освен това е хубаво да знаем, как да правим сами преглед на гърдите си. За тази цел, във връзка с кампанията, която в момента Nestle Fitness провежда, д-р Младенов от Болница "ВИТА" е подготвил съвети и демонстрации за жените как да правят редовните си прегледи на гърдите и в домашни условия. Повече информация за самостоятелното преглеждане на гърдите може да намерите тук: http://vita.bg/zab.php?zab=384&k=63.
Относно кампанията на Nestle Fitness всички, които се интересуват могат да погледнат страницата им във Facebook - www.facebook.com/NestleFitnessNaturalMe., където в момента тече една супер готина инициатива.

Във връзка с всички кампании, сързани със Световния месец за борба с рака на гърдата, в големите градове ще имате възможност да се прегледате безплатно, като някои от болниците са Медицински комплекс "Майчин дом" в гр. Варна, Болница "ВИТА" в гр. София и Болница "Тракия" в гр. Стара Загора,  Военномедицинска академия-София, университетската болница “Света Марина“-Варна, Специализираната болница за активно лечение по онкология – София, Александровска болница и др. За повече информация можете да погледнете страниците им в Интернет, като прегледите стават след предварително записан час.
Аз не успях да си запиша час, но успях да се прегледам сама, благодарение на съветите на д-р Младенов.

Превенция, превенция, превенция... една дума, а значи толкова много, не само за здравето, а и във всяко едно нещо, което ни обкръжава, жалко че още не сме осъзнали напълно смисъла й, а може би вече го правим... 

#HandsOn





You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥