Alverde Self-Tanning Lotion Review

by - 17:26


Хей, хей, липсва ли ви лятото вече? На мен да, за съжаление и тена ми вече започна да изчезва, а времето на автобронзантите наближава. Не бях голям фен на този тип продукти, и то не за друго, а просто все попадах на кофти такива, след които ставах на петна и като зебра, за това отдавна се бях отказала от бронзантите. До пролетта, когато реших пак да рискувам и си купих Alverde Self-Tanning Lotion (*малко изпровизация в името). 


Лосиона на Alverde идва в пластмасова туба с количество 200 мл. Можете да го намерите във вериги ДМ. Знаете, че продуктите на марката с чудесен състав и са веган, и при този е така. Лосиона е подходящ за всек тип кожа. Цената му е около 6-7 лв. по спомен. 

Съдържанието:


Консистенцията на лосиона е гъста, но се нанася лесно. Има странен аромат, но не е нещо непоносимо.
Цвета, който се получава е доста естествен, като интензитета му зависи от това колко пъти ще нанесете от бронзанта. На мен личо ми харесва, че нюанса му е някак си доста блисък до моята кожа и не ставам оранжева като морков.


Добре е да си отделите повечко време за този тип процедура, на мен ми отнема някъде около час и малко повече, но пък резултатите са много добри, ако претупате рискувате да заприличате на хиена.

Особено важно е при нанасянето на атобронзант по тялото, да ексфолирате добре кожата преди това. Аз съм си купила една ексфолираща ръкавица и с ексфолиант почиствам кожата си. Добре е "мъртвия" слой кожа да бъде свален, за да избегнете неравномерното покритие и чертите, както и струпванията на продукт в сухите участъци.

След ексфолирането следва нанасяне на лосион за тяло. За себе си съм забелязала, че е най-добре той да е възможно най-лек, защото ако е много плътен и не успее да попие добре, след това бронзанта започва да се "пързаля" върху него. Тук ще ви трябва известно време докато лосиона попие напълно, ама напълно в кожата.

Хидратирали сме се достатъчно (:D) и следва нанасянето на автобронзанта. Продават се ръкавици, с които нанасянето е много улесненено, аз нямам такава, но и с ръчички става, просто се иска малко повече търпение. Покривам добре всички части на тялото, особено наблягам на колене и лакти, както и в сгъвките на краката. Количеството, което използвам е повечко, гледам да не го пестя. За гърба е добре някой да ви помогне, освен ако не сте човека-каучук :)
След като сте нанесли бронзанта, започва чакането до като напълно попие в кожата (при мен около 30 мин). Не забравяйте да си измиете добре ръцете след тази процедура. Цвета се проявява след около час.

Обикновенно се появяват проблеми в областа на ходилата и ръцете. За да ги прелея смесвам малко лосион за тяло с малко бронзант, след което взимам памучно тампонче и преливам на ходилата и пръстите на ръцете, за да се получи по-естествена преливка. 

С едно нанасяне на бронзанта се получава естествен тен, веднага щом имам снимки ще ви покажа как изглежда. Тена се задържа при мен около 4-5 дни, ако е на един слой, след това трябва да започна процедурата наново.


Харесва ми този бронзант и бих продължила да го купувам. Цената му е достъпна, има хубав състав, сравнително поносим аромат, ефекта не е изкуствен. Освен това усещам кожата си мека и гладка след употребата му.

А вие използвате ли продукти за изкуствен тен и какво мислите за тях?




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥