BRAND FOCUS: Golden Rose

by - 15:00


Здравейте, здравейте...

Както виждате от заглавието започвам нова рубрика в блога, в която всеки месец ще насочвам вниманието ви към определен бранд, от чийто продукти съм доволна и използвам редовно. Марките са drug store, тъй като блога ми е ориентиран предимно в този ценови диапазон.
Днес започвам с Golden Rose и някои от продуктите, които използвам отдавна. Нещата, които ще видите са само част от продуктите, които съм пробвала, но тези са ми налични в момента.


Golden Rose е турска марка, част от корпорацията Erkul Cosmetics, като част от нея са и марките Classics, Miss Selene и Emily. Интересен факт е, че Erkul Cosmetics са един от топ 5 производителите на лакове за нокти в света.
От своя страна GR е марка, която предлага голям набор от козметични продукти, за съжаление при нас най-новите неща пристигат доста бавно.
Като всяка марка и тази има неща, които са на ниво и с добро качество, има и продукти, които не ми допадат.
 Използвам техни неща от много години, още от както бях в гимназията и цветните им спирали бяха голям хит. 


И давам старт с така любимите ми лакове. Който следи блога знае, че залагам предимно на лаковете на GR. До сега не е имало серия, която да ме е разочаровала, може би не ми допадат само лаковете от сериите Impression и Jolly Jewels, които при мен изсъхнаха много бързо.
В момента фаворити са ми лаковете от сериите WOW! и Selective. 

WOW! са минитата, които излязоха наскоро при нас и да ви кажа честно съм обсебена. Толкова много цветове се предлагат, че ги искам всичките. Все пак за сега колекцията ми е малка. Харесва ми точно разнообразието, което серията предлага, малкия формат, четката, която идеално ми покрива ноктите, а и плътността - нужни са ми два слоя за да изпъкне напълно цвета. Няма черти и балончета. От към трайност при мен лаковете на GR без значение от серията издържат доста дълго.

От серията Selective имам още няколко цвята освен този червен цвят. Добра издържливост, доволно количество, не изсъхват преждевременно, а четката ми е страшно удобна. Отново са ми нужни два слоя за да се прояви хубаво цвета. Наистина добро качество, а цената им е повече от смешна.

Лаковете GR Color Expert също са ми любими, имам няколко цвята, този златистия специално ми е един от любимите, особено около Коледа. Издържливи са, редлагат се доста цветове, четката е голяма и удобна, покритието отлично.

GR Rich Color серията предлага също множество от цветове, като акцент в серията е четката, която е голяма и плоска и нанасянето с нея е лесно. От към покритие също са ок, но на поне 2 слоя (при мен). Този цвят си го купих миналата година, но някак си все го забравям, а така ми харесва..,

И накрая един лак от матовата серия GR Matte, който имам от не знам колко отдавна и май е време да се разделим. Въпреки, че го имам отдавна не се е сгъстил и засъхнал. Покритието е супер дори на един пласт, а финиша е матов. От към трайност около 3-4 дена издържаше без проблем, после започва да се бели.

Все още пазя и един лак от серията Paris, който е на 100 години и той ще замине скоро. Цвета му е перлено син, преливащ към зелено. Не знам защо го купих точно този цвят, но имаше много леко покритие и му трябваха 3 слоя за пълно покритие и цвят.

Скоро ще има ъпдейт на поста, тъй като смятам да пробвам и новите гел-лакове от серията Prodigy gel duo, както и лаковете от серията 60sec Express. Някой ако вече ги е тествал може да сподели в коментарите :)


Преминаваме към червилата. Тук едва ли ще видите нещо ново, което не сте виждали, но все пак на кратко да си споделя отново :)


Червилата от Velvet Matte серията бързо се превърнаха в хит, не само зарадо достъпната си цена, а и заради качеството и цветовете, които се предлагат. Аз все още имам само тези три цвята. Миналата седмица бях тръгнала с идеята да си купя още цветове и най-вече 29, който се оказа много интересен, но неприложим цвят при мен. Е, не си харесах друг цвят и за сега се отказах.
Какво ми харесва в тези червила? Не изсушават устните много, винаги съм с балсам под тях за всеки случай. Цветовете са страхотни, трайни върху устните. Естествено, изкарват всеки недостатък на яве, за това или балсам или ексфолиация на устните преди да го сложите. 

Следват две също много любими червила. Едното е от класическата им серия и е в много странен кафяв цвят. Харесва ми, че тези червила омекотяват устните, не са претенциозни и отново има много цветове. Тук качеството не е нещо кой знае какво, но за бюджетно червило става.

Положението с червилото от Vision серията обаче е доста различно. Разликата в цената с горното е минимална, но качеството тук е в пъти по-добро. Червилата от тази серия са обогатени с вит.Е, нанасят се много лесно, предлагат чудесни цветове, сравнително трайни са и въобще тази серия май ще ми стане фаворит. Да не говорим, че цветовете са достатъчно пигментирани и няма нужда да се нанася 300 пъти докато се прояви цвета. Опаковката също е много готина, капачката се затваря плътно, а можете да видите и цвета на червилото на самата гилза, което е ок ако притежавате 20 от тези червила :)


Следва нещо, което използвам не много отдавна - очната линия GR Cat's Eyes, която е матова и наситено черна. Обичам очната линия да е с мека четка, с такава съм свикнала и ми е най-удобна. При тази четката е ок. Туша е наситено черен и матов. Проблема ми с нея е, че лесно се изтрива и размазва, а понякога трябва и да я повторя, защото не покрива много добре. Все пак за цената си не е лоша, но не бих повторила.


Сенките GR Silky Touch Matte също имам от страшно много време. Още ми служат вярно и да ви кажа малко ме е яд, че заради палитрите ги оставям на заден план, защото са супер. Кафяват използвам и за веждите ми, но няма свършване тази сянка и това е. И двете сенки са матови, цветовете са  покривни и достатъчно пигментирани. Нанасят се и се преливат много лесно. За сега ме спира да си купя още факта, че имам достатъчно сенки и не искам да трупам още. Но ги препоръчвам ако си търсите нещо бюджетно и със задоволително качество.


И цветовете изглеждат така:


От ляво на дясно: GR Lipstick 51 ; GR Vision Lipstick 120; GR Velvet Matte 01, 22, 23; GR Silky Touch Matte 204,213; GR Cat's Eyes Eyeliner 

Е. това бяха нещата, които са се настанили трайно в колекцията ми. Има неща, които не съм снимала - няколко лака примерно. В блога съм ви споделяла и за тяхна спирала, от която бях много доволна, но скоро не съм я купувала, което ми напомня да се поправя. Марката за мен е една от най-най достъпните и нещата на GR, с които се сдобивам напоследък не са ме разочаровали. 







You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥