Gliss Million Gloss Crystal Oil & Gliss Ultimate Repair Fluid by Schwarzkopf

by - 14:12



Прекрасни девойки, обещаното ревю е вече тук с мега дългото заглавие, но обещава поста да не е километричен :)
Днес ви разказвам за два продукта за коса на Schwarzkopf от Gliss линията им. Двата продукта се борят с различни проблеми и имат различни ефекти върху косата и от скоро могат да се намерят по рафтовете на ДМ и други магазини.




Gliss Million Gloss Crystal Oil е от серията за блестяща коса и  е концентриран елексир за блясък, който може да се използва по няколко начина - за подсилване на блясъка като се добави към шампоана, на влажна или суха коса без отмиване.

Олиото идва в картонена кутийка с информация за продукта върху нея. Опаковката ми харесва с това кристално синьо и имитацията на пайети, хваща окото. Количеството е 75 мл, а цената е около 10-12 лева

Съдържанието:


Олиото е снабдено с удобна помпичка, с която внимателно може да си дозирате колкото продукт искате. На мен лично една помпичка ми е достатъчна за цялата коса. Има течна консистенция, но не е точно като на олио. Аромата е много, ама много приятен - сладникав, много отличителен, а и се запазва известно време върху косата.
Обичам да го използвам на влажна коса по дължините, преди сешоара.


Gliss Million Gloss Crystal Oil ми допадна, защото не утежнява по никакъв начин косата и най-важното - не я омазнява. Аромата ме впечатли също. От към блясък има още какво да се желае, но пък освен него омекотява косата ми доволно, което ми стига. Предполагам, че ако се използва с другите продукти от серията (шампоан, балсам, маска) ефекта ще е в пъти по-забележим.


Gliss Ultimate Repair Split-Ends Fluid влезе като неотменен помощник при спасяването на косата ми след последното море. Е, незнам какво стана, изпозлвах маски, спрейове и всичко каквото си трябва да защитя косата си, която тъкмо беше влязла в ред (благодарение на продуктите, които съм ви показвала вече тук), но морската вода си каза думата. 

Флуида идва в пластмасова опаковка, отново с много удобна помпичка, количеството му е 50 мл, а цената около 8-9 лева. Бори се с цъфтежа на косата и според опаковката би трябвало да даде ефект още след първото нанасяне. По принцип серията Ultimate Repair на Gliss ми е любима, защото е единствената която се справя с проблемната ми коса моментално, все пак е за увредена коса като моята.

Съдържанието:


Флуида е с кремообразна текстура, като го нанасям на суха коса втривайки по дължините. Правя това обикновенно сутрин преди да оформя косата си, като две помпички са ми достатъчни за цялата коса. Аромата също е много приятен, не толкова сладникав. по-скоро на нещо индийско ми напомня. Не утежнява и не омазнява косата.


Нека не се залъгваме, почти няма продукт на света, който да се справи със цъфтящите крайща, това го може само фризьора, който да ги изчисти. Има продукти, които да го намалят и да укротят  хвърчащите кичури. Този флуид се справя добре с укротяването и прави косата ми много мека. Изглежда някак си по-здрава и жива след като съм нанесла флуида, което определено ми харесва, може би за това се пристрастих към него напоследък. Отново съм сигурна, че ако използвам в комбинация с другите неща от серията, ефекта ще е много по-силен.

Накрая мога да кажа, че бих си купила и двата продукта, най-вече флуида, който опредлено ми помага и се отразява добре на косата ми.








*Продуктите ми бяха предоставени от PR на марката за тест, това по никакъв начин не влияе на мнението ми, което както винаги си е лично мое и базирано на употребата на продуктите върху моята коса.



You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥