Hristina Antibacterial Gel Chocolate Review

by - 19:38



Здравейте!

В тази така приятна неделна вечер, сгушена под одялото и с чаша топло какао, ще ви разкажа на кратко впечатленията си за антибактериалния измивен гел с аромат на шоколад на българската фирма Hristina Cosmetics. Фен съм на марката от много отдавна, още преди да започнат да я разпространяват масово. Предлагат много и най-различни продукти и серии. Любими са ми нещата на Stani Chef's и Sezmara Collection. Но днес ревюто няма да е много положително, просто гела не ми допадна, но да видим по-надолу защо...


Гела идва в пластмасова опаковка с помпичка и количество от 125 мл. Тубата е прозрачна и може да се следи какво количество е останало. Срока на годност е 12 месеца след отваряне. Цената е около 6-7 лева, но не виждам продукта в официалния сайт на марката, възможно е да са прекъснали производството му или просто аз не го намирам.


По описание гелчето измива и почиства лицето, като се грижи за кожата. Може да се използва с и без измиване, като има антибактериално действие.

Съдържанието:


Гела е доста течен и с множество брокатени частици в него?! Защо са сложени вътре идея си нямам, но е факт че в трите пъти, в които използвах гела по лицето ми останаха блещулки (*няма такава дума).
 Има аромат на шоколад, не типичния, на който съм свикнала, по-скоро на мляко с какао, каквото пия в момента.



На кратко казано - гела не ми хареса. Прекалено е течен, не се разпенва (предполагам се дължи на състава), но освен това ми изсушава много кожата на лицето, а и идеята за броката не мога да я възприема. 
Без изплакване не съм го пробвала. Някак си не мога да си представя да нося тази туба в чантата си като антибактериален всекидневен гел без измиване, може би трябва да си го прелея в по-малка опаковка, ако искам да го използвам за дезинфекция на ръцете примерно когато съм в движение.
Е, не е пълна загуба, намерих му приложение да мия ръцете си с него. Но за лицето си не бих го използвала повече.

P.S. Снимките са кофти, но още утре ще бъдат сменени :)






You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥