За четките, гъбките и още нещо... Born Pretty Store

by - 20:55




Здравейте, красавици!

Още съвсем малко остава до началото на сериозното блогване от моя страна. До тогава постовете ще са от дъжд на вятър, но все пак ще гледам да се включвам. Днес пускам едно отдавна отлагано ревю на няколко неща от Born Pretty Store, които ми бяха любезно предоставени от тях за тест и споделяне на мнение.

Отдавна съм си набелязала  този сайт за пазаруване, тъй като предлага голямо ранообразие от продукти за грим, прическа, маникюр и тн., а цените са страшно ниски. Доставката до България е безплатна, а продуктите пристигат за около 3-4 седмици, понякога и по-бързо.


Първото нещо, което много ме зарадва, защото отдавна исках да пробвам е гъбката за фон дьо тен, реплика на така просволутия beauty blender. Цената е в пъти по-ниска, а самата гъбка е доста добра. Ако искате да я разгледате по-подробно можете да я разгледате тук
Нямам база за сравнение, но гъбката е чудесна, използвам я мокра и ефекта, който се получава с нея е доста естествен. Между другото при намокряне гъбката увеличава обема си близо 3 пъти. Особено е удобна за нанасяне на продукти под очите и в ъгълчетата, около носа и на други труднодостъпни места. Гъбката не е много мека, но пък свикнах да я използвам. Единствен недостатък е трудното почистване, на снимките е след няколко използвания и едно миене, но след всяко нанасяне на ФДТ измиването е все по-трудно.
И еднин съвет от мен - ако имате подобна гъбка за нанасяне, внимавайте при миенето, ако сте с дълги нокти като мен :) Иначе от към издържливост е желязна - повече от месец не е мръднала.


Четката за фон дьо тен също е страхотно попадение - повече инфо можете да видите тук. Скосена и плоска, идеална за нанасяне на течни продукти.
Космите са синтетични, много гъсто разположени.
Не е мръднала при "прането", няма отлепени и паднали косъмчета.
Отново е малко по-твърда отколкото ми се иска, за това и "изпива" част от продуктите, когато се използва. Но нанасянето с нея е лесно, както и преливането.


Следва една от най-любимите ми четки - плоска, за контуриране. Можете да я видите тук.
Отново косъмчетата са синтетични, но в пъти по-меки от тези на горната четка, за това и не поглъща продуктите, които използвам. Косъмчетата са гъсто разположени, непокътнати след като четката е мита много пъти.
Пробвах я със всевъзможни продукти - сухи, кремообразни, течни и всеки път се справя отлично. 
Контурирането ми е станало доста по-лесно от както я използвам и я препоръчвам с две ръце.


И накрая мигли... Ах, не съм слагала мигли от 5-6 години и честно казано, бях забравила как става :) А опаковката е толкова сладка, жалко че фотоапарата ми не поиска да изкара реалните й цветове.
Повече за тях тук.
Комплекта съдържа 10 броя мигли, които са залепени върху прозрачна лента.
Косъма отново е синтетичен.


Миглите са много мекички, за разлика от тези, които някога използвах. В комплекта няма лепило. На мен лично ми идват малко дълги за това ги подрязвам в двата края, докато ми паснат на окото.

Не съм ги сложила перфектно, но горе долу изглеждат така, имат отблясък, но няма как при светкавица...


Очарована съм от продуктите, които предлагат Born Pretty Store, имам доста познати, които масово си купуват неща за маникюра от магазина и винаги са доволни. Аз бих заложила на четките им за грим от тук нататък, но на тези, които са с мек синтетичен косъм. 
Пазарували ли сте от Born Pretty Store, ако не сте или скоро обмисляте поръчка можете да се възползвате и от кода за намаление, който ми беше предоставен и ви дава 10% отстъпка.














*Продуктите ми бяха предоставени за тест, но това по никакъв начин не влияе на мнението ми.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥