Lip Pencils - Wycon & Essence Review

by - 13:53




Здравейте, прекрасници!

Есента е вече тук, а с нея идва и смяната на цветовете при грима. От скоро съм почитател на моливите за устни, честно казано преди някак си пропусках тази стъпка, а и подминавах изобщо като продукт за гримиране, но напоследък съм "влюбена" в тези два представителя на моливите за устни - Essence Lip Liner и Wycon Matita Labbra.


Започвам с молива на Wycon, който е в цвят 11 Vinaccia Scuro. Цвета е повече от чудесен - тъмен, точно като за есента, но не прекалено драматичен. Суотч можете да видите надолу в публикацията.
Молива има матов финиш, използвам го самостоятелно с балсам, или само за очертване,
Работи се лесно с него, тъй като е една идея по- мазен от този на Essencе, който ще ви покажа по-надолу.


 Цената му е около 3-4 лева, като се предлагат доста цветове, така че има избор. Съдържанието можете да видите на долната снимка:


За моливите на Essence слушах толкова много, така че нямаше как да пропусна да ги пробвам. Много се зарадвах като видях, че всички цветове са отново заредени. 


Аз избрах цвят 06 Satin Mauve, който за мен си е един страхотен нюд. Отново го използвам самостоятелно с балсам или очертавам преди да нанеса червилото. Между другото дава екстра издържливост на червилата, които използвам над него. Единственото, което не ми допада е, че е малко сух и се нанася една идейка по-трудно.
Цената му е 2,19 лв. и може да се намери навсякъде, където предлагат марката.


Цветовете на дневена светлина:

И на устните ми с малко балсам:


Чудя се къде ли съм спала до сега, че не съм дала шанс на моливите за устни?!
 Мисля, че скоро колекцията ми значително ще се увеличи, особено с моливите на Essence, които са страшно достъпни, а предлагат и страхотни цветове. Моливите на Wycon пък много ми харесаха като текстура, а и цената им също не е висока, така че бих си купила още и от тях.

А вие имате ли си любими цветове от двете марки препоръчайте ми....













You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥