Max Factor Skin Luminizer & Eye Luminizer Review

by - 12:47





Здравейте!

В края на миналата година бях поканена на представяне на новите продукти на Max Factor. Сами виждате и от снимките, които още са с коледна украса, че малко се позабавих с тази публикация, но пък повечето време ми даде възможност да си изградя мнението за двата продукта, които ще ви покажа днес, и които ми бяха предоставени за проба. Фон дьо тена Max Factor Skin Luminizer и коректора Eye Luminizer са част от новите продукти (които вече не са толкова нови) на Max Factor. И двата продукта имат спираловидна формула, която комбинира озаряващи частици и пигменти, като целта е да се постигне озаряващ и естествен ефект на кожата.

ФДТ-на Max Factor Skin Luminizer идва в удобна пластмасова опаковка, с помпичка е, количеството му е 30 мл. Златиститите детайли ми допадат много. На снимките виждате тази спираловидна формула, за която споменах малко по-горе. Перлените фрагменти спомагат за просветляване на кожата и придават сияния ефект. Едновременно с това, витаминния комплекс се грижи за кожата и я хидратира. Състава можете да видите на горната снимка. Цената му е около 24 лв.

 ФДТ-на се предлага в 3 цвята. На представянето получих Skin Luminizer в цвят Bronze. Цветът е една идея по-тъмен за мен в момента, но лятото мисля, че няма да имам проблем. Нанасям го с четка, но напоследък установих, че с гъбка се получава доста по-естествен финиш. Прелива се лесно, няма ефект маска, но трябва да се разнесе добре. Лек е и не го усещам на кожата си. Относно сияния ефект - ако не обичате кожата ви да лъщи и си падате по матовия финиш, то този ФДТ не е за вас. Покривността му е средна, а финиша бих описала като "сатенен". Относно трайността - носила съм го по цял ден и не съм имала проблеми. Не изсушава кожата по никакъв начин.  На кратко бих казала, че ФДТ-на ми харесва, но не успя да се превърне в любимец, нещо ми липсва, може би обичам по-плътно покритие, а и не мога да свикна с този "сочен" ефект, който се получава със Skin Luminizer. Но лятото ще видим, може пък да ми стане фаворит :)



С коректора Eye Luminizer пък имаме много особена връзка. Има моменти, в които страшно ми харесва как седи, има и дни, в които съм ужасно недоволна. Трудно прикрива тъмните ми кръгове и според мен по-скоро е за озаряване. Опаковката е идентична с тази на ФДТ-на, пластмасова, с помпичка и количество 15 мл. Цената му е около 14 лв. Жълтите пигменти, които присъстват в състава на коректора служат за неутрализиране на лилавите тонове, тоест на тъмните кръгове под очите в случая. Изглажда фините линии и е създаден специално за зоната около очите. В дните, в които тъмните ми кръгове не са толкова изразени коректора се справя добре, изглажда кожата ми и придава приятен блясък, отваря погледа, но когато кръговете ми станат по-тъмни коректора няма шанс, като в този случаи го нанасям само в края на окото, над основния коректор, който използвам. 




В действителност е доста лек и не се усеща, но покритието му не е достатъчно плътно за мен. По-течен е от обичайните коректори, които използвам, а помпичката понякога пуска повече от необходимото количество. В интерес на истината му намерих и друго приложение - използвам го и като хайлайтър. Нанасям го винаги с пръсти, с четка е почти невъзможно, заради течната му формула.  За съжаление не успях да хвана на снимка как изглежда нанесен. Не изсушава кожата, не се събира в сгъвките, поне при мен. Има лек аромат. Състав на опаковката няма, за това и го няма на снимката. Предлага се в два нюанса, а този, който аз получих идеално пасва на кожата ми. Тук мнението ми е 50/50 - ако търсите коректор, който да отвори погледа, да озари кожата ви и да има леко и естествено покритие, тогава спокойно можете да го пробвате. Ако имате много изразени тъмни кръгове като моите и търсите нещо, което наистина да ги покрие добре, тогава пропуснете или го използвайте над основния коректор, само в края на окото.


Като цяло мнението ми за двата продукта е малко противоречиво. Мисля, че са подходящи за по-топлите месеци, заради лекотата им. Ако сте привърженик на естествения и ненатрапчив грим, с леко загатване за блясък, то Max Factor Skin Luminizer и Eye Luminizer ще ви допаднат много според мен. Някой от вас използвал ли ги е, споделете мнение, ще ми е интересно да го чуя :)


 Love you, 

XOXO








* Продуктите са ми предоставени от ПР, мнението си е изцяло мое и е спрямо моята кожа.

You May Also Like

4 коментара

  1. Исках да пробвам коректора, но явно въобще не върши работа за тъмни кръгове.

    ОтговорИзтриване
  2. Ами май трябва да сложа една снимка преди и след за да видиш как изглежда, но ще е утре светлината в момента е ужасна. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Въобще не ме привличат тези продукти...Не знам защо дори отказвам да ги тествам в магазина..Първоначално,опаковката ми допадаше,но вече и тя не съвсем .. Изглежда ми сякаш от марката "са си оставили ръцете"..

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥