Alverde Hair Mask With Aloe Vera & Hibiskus Review

by - 15:41



Здравейте!

Надявам се да сте си изкарали добре вчерашния празник :)
Днес пускам отдавна готвена публикация, която отлежава вече няколко месеца (някъде около 5...) в черновите. Причината да я отлагам толкова е, че не бях убедена дали продукта ми харесва, но след толкова време, в което го използвах си изградих положително мнение. Вече отдавна не използвам маската, защото друга влезе в действие, но нямаше как да пропусна и да ви разкажа за нея, въпреки че вече има доста ревюта в мрежата. 
Маската на Alverde с алое вера и хибискус е предназначена за суха и накъсана коса, каквато беше и моята. Казвам "беше", защото вече състоянието й е доста по-добро. Резултата не се дължи основно на тази маска, но пък и тя спомогна проблема ми със сухата, чуплива и късаща се коса да бъде решен.


Опаковката е тубичка с количество 100 мл. Капачката се затваря добре и няма опасност от разтичане.


Като всички продукти на Alverde и този е веган, не съдържа силикони, синтетични консерванти, оцветители и животински деривати. Маската е дерматологично тествана. Не си спомням цената, но беше нещо около 4-5 лв. Можете да я намерите в магазини ДМ.
Съдържанието:

Маската в действителност е доста гъста - нещо, с което трудно свикнах. Количеството, което използвам за моята средно дълга коса е колкото лешник и бих казала, че е доста икономична


Използвах я два пъти в седмицата след като съм измила косата си. Нанасях я само по дължините като я втривах добре и оставях да действа 5 мин., след което изплаквах добре. Маската има много приятен цветен аромат, който не се задържа на косата след отмиване. Прави косата мека, но имаше и някои дни, в които някак си утежняваше косата ми. Определено трябва много добре да се измие, защото иначе утежнява.


Относно накъсването имаше ефект, косата ми спря да се цепи видимо, но нещо все ми липсваше и преустанових използването й.  Може би при по-гъсти коси ще се справи по-добре, но моята коса не е от най-гъстите и освен утежняването се получаваше и сплескване на косата. 
Може би имам малко по-високи изисквания към маските за коса, за това и не се сработих с тази, но ако търсите евтин вариант за такъв продукт, погледнете щанда на Alverde, може и да намерите новия си любимец някъде там :)


Използвали ли сте тази маска, ще ми е интересно и да разбера коя е любимата ви маска за коса? 


Love you,

XOXO





You May Also Like

4 коментара

  1. Аз в момента използвам с авокадо и съм много доволна.Също е доста гъста,но май е по-добре да са по-гъсти.

    ОтговорИзтриване
  2. Тази ми е любимата маска :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ами аз съм свикнала с малко по-течни консистенции, някак си по-лесно ги измивам от косата и по лесно ги нанасям. Но тази с авокадо мисля също да я пробвам, не са толкова скъпи и няма да е голяма загуба :)

    ОтговорИзтриване
  4. И аз много исках да ми стане любима, ама... :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥