October Favorites 2017

by - 12:46


Здравейте, прекрасни!

Ноември дойде неусетно и усещам как докато се обърна ще дойде и края на годината. Време е за любимците за месец октомври. През миналия месец успяха да се отличат доста малко продукти, които да включа в категория "Любими" като даже се върнах и към някои позабравени продукти.


Neutrogena Visibly Clear 2 in 1 е откритие на мъжа ми, който все си търси нещо, с което да си мие лицето и да му е ок. Вече е открил какво му харесва, но и той като мен обича да пробва нови неща. И така се сдобихме с този измивен крем на Neutrogena, който върши чудесна работа и като маска. Аз го използвам така върху зоната на лицето ми, която страда от акне. Като маска действието е доста силно, пощипва и пресушава, но пък преборва всички пъпки.

Fun'Ethic олио за лице и тяло "Живей своите 30" * заобичах от първия път, като го използвам въхру сухата кожа на краката. Няма кой знае какъв аромат, може да се използва и на лицето и косата, но на мен най-много ми допадна върху тялото. 100% от съставките на олиото са от естествен произход, но смятам да направя подробно ревю, в което да споделя повече.

Nivea Q10 Plus C Energy Booster Eye Cream* е един от най-новите продукти на марката, който имах възможност да тествам. Оказа се не лош крем за околоочния контур, който използвам вечер, защото ми идва малко тежък за през деня. Хидратира кожата добре през нощта.


Rimmel Scandal Eyes Eye Shadow Stick 011 Bluffing е стар любимец. Започнах отново да използвам позабравени продукти за грим и този молив слагам всеки ден във водната линия на окото и вътрешния ъгъл за допълнително озаряване на погледа. 

Trend It Up Eye Shadow 050 е едно от последните ми попадения, защото цвета е много близък до така любимата ми сянка на Wet'n'Wild Cream Brulee, а цената й беше само 2 лева. Сянката се разпрашва, но не прекалено. Добре пигментирана е и е идеална за основен цвят на клепача.

Catrice Make Up Transformer Drops Darkening обмислях дълго преди да си купя, но след като видях мнението на Снежи от Snejana.Atanasov спрях да мисля. И да, споделям мнението че тези капки са върха, защото освен за потъмняване на ФДТ-ени стават и за контуриране, но все пак трябва да сте внимателни, защото ви трябва съвсем малко количество от тях, много силно пигментирани са и може да стане бъркотия :)


Golden Rose Sheer Shine Stilo Lipstick 02 е едно от червилата, които не спирам да нося постоянно и бих купила отново и отново. Много харесвам матовите червила, но като че ли тези балсамести текстури повече ми допадат за ежедневието. Много комфортно за носене, а цвета е супер деликатен и ненатрапчив.

Catrice Ultimate Color Lipstick 450 Legend Berry* пък имам от скоро, но много ми харесва за сезона като цвят. Формулата му е подобна на това на GR, кремообразно, добре пигментирано и много приятно като усещане за устните. По-дълготрайно е от това на GR.

Горе от ляво на дясно: Catrice Ultimate Color Lipstick 450 Legend Berry, Golden Rose Sheer Shine Stilo Lipstick 02, Trend It Up Eye Shadow 050
Долу в ляво - Rimmel Scandal Eyes Eye Shadow Stick 011 Bluffing и Catrice Make Up Transformer Drops Darkening в дясно.



И накрая два лака за нокти на Perfect от серията Big Brush - 19 и 76. Много харесвам лаковете на марката, четките им и колко са издържливи. Двата цвята са много есенни, за съжаление не могат да излязат реалните цветове на снимка, колкото и опити да правя. 19 е нещо като цвят Camel, а 76 е тъмно сив цвят със сив оттенък. 


Това бяха любимците ми за октомври, а вашите кои бяха?







*Продуктите отбелязани със * са ми предоставени за проба.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥