Leganza Yoghurt From Bulgaria Review

by - 10:52


Здравейте, красавици!

Подхванах отново писането на ревюта и днес ще ви разкажа за две "морски" находки, т.е. два продукта, които намерих докато бях на моренце и не съм виждала в магазините в София, така че някой ако ги е засичал може да сподели в коментарите. Става въпрос за два продукта - крем за около очите и устните, и почистваща маска за лице на марката Leganza (произведени от Rosa Impex) от Yoghurt серията.


Leganza Yoghurt Intensive Eyes&Lips Cream ме учуди най-вече с това, че към кутийката с крема имаше и шпатула. Я кажете сега за колко крема за околоочен контур или по принцип за лице с цената под 10 лева се сещате, които да идват с шпатула за нанасяне, защото на мен ми идват на ум само продукти от високия клас. 



Не съм виждала до сега при продукти в този ценови клас, още по-малко български, което може да ме кара само да се радвам.


Крема има много лека текстура, попива бързо в кожата, има аромат, който е много приятен. 
Тъй като го използвам от много дълго време вече имам и впечатления, крема овлажнява добре зоната около очите, но за мен не е достатъчно силен. За нормална кожа мисля обаче, че би бил идеалния избор, защото не е мазен и тежък, но за суха кожа като моята не би бил достатъчен. И все пак си го обичам и си го използвам в дните (и вечерите) когато кожата ми не е като стафида. "Златните" орнаменти по опаковката се изтриха за отрицателно време. Количеството е 30мл.

Съдържанието:


Другия продукт, който много ми допадна е почистващата маска за лице от серията, която е подходяща за всеки тип кожа, обогатена е с хума и витамин Е.



Както крема, така и маската са обогатени със комплекса Pm YOGHURT, който е разработен за фирмата-производител и благодарение на жизнената дейност на пробиотичните бактерии Lactobacillus bulgaricus и Streptococcus thermophilus се засилват защитните функции на кожата.

Съдържанието:


Маската е много деликатна към кожата и не усещам пресушаване след като я използвам. Може би и това е една от причините да спомена, че маската не би се справила с дълбоко почистване и много проблемна кожа. По-скоро според мен е подходяща за нормална кожа, която не страда от много несъвършенства. Оставя кожата гладка и освежена без да дразни и изсушава. 
Маската има аромат, който лично на мен хич не ми е приятен, и даже ми е доста силен, така че това го отчитам като минус. 

И двата продукта ми харесаха, бих ги определила като лекички, защото не се усеща много интензивен ефект от тях, но за нормална кожа мисля, че са много подходящи като грижа.

Тъй като не успявам да намеря продуктите на марката никъде, ще се радвам ако някой от вас ги е виждал да сподели къде.






You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥