Maybelline Baby Skin Instant Fatigue Blur Review

by - 19:35

Здравейте, красавици!

Днес ще споделя с вас за едно от последните ми открития, което всъщност не е изобщо нов продукт, но за мен е - Maybelline Baby Skin Instant Fatigue Blur. Бях в търсене на база и тази малка тубичка бързо влезе в кошницата.


Като цяло нямах никакви очаквания за тази база, макар и да бях чела доста ревюта за нея, но се изненадах. Избрах Maybelline Baby Skin Instant Fatigue Blur, защото исках нещо, което да изравни кожата ми и да я подготви за ФДТ-ена, без да я матира. 


Точно това е и ефекта от тази база, която оставя кожата идеално равна. . Maybelline Baby Skin Instant Fatigue Blur има съвсем лек прасковен цвят, който изчезва след като я нанесете. Базата е лека и изобщо не я усещам върху лицето си. Има аромат, който не е натрапчив и изчезва бързо. Прави тънък филм и нанасянето на ФДТ-ен отгоре става с лекота. Относно запушване на порите - не съм видяла да се е отразила негативно върху състоянието на кожата ми, но все пак не я използвам всеки ден, а само за излизания или по-специални случаи. Не ми е нужно голямо количество за да покрия цялото си лице, така че бих я определила и като икономична. Относно трайността на ФДТ-ена не мога да определя дали я удължава или не, но определено спомага за по-равномерното му нанасяне.

Maybelline Baby Skin Instant Fatigue Blur беше не лошо попадение на една доста прилична цена, така че ако сте в търсене на бюджетна база, която да "блърва" кожата, то можете да хвърлите едно око на тази база.





You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥