Маските на 7th Heaven

by - 9:48


Здравейте, красавици!

Днес ще ви занимавам с маските на 7th Heaven или познати още като Montagne Jeunesse. Ако следите блога, то знаете, че една от най-любимите ми маски е затоплящата се шоколадова маска на марката. Преди доста време, още в началото на годината получих маските, които ще видите по-долу за да ги тествам и споделя мнението си с вас след като ги пробвам всичките. Явно съм доста капризна към маски, защото... ще видите по-долу.



А на кратко за 7th Heaven мога да ви кажа, че марката предлага маски за лице, коса, крака и ръце, или поне на мен само тези продукти са ми познати от асортимента им. Продуктите им не са тествани върху животни, много достъпни са като цена, намират се лесно в повечето дрогерии и освен този тип сашета, някои маски се предлагат и в тубички.
Отличаващото при тези маски освен свежите опаковки, са ароматите, които в повечето случаи са доста автентични, но и силни за по-чувствителните носове.


Маски за ръце и коса:

Маската за ръце на марката много ми допадна, всъщност за първи път използвам маска за ръце и бих повторила. Усещането е доста странно поне за мен докато седях с маската, но след това ръцете ми бяха много меки и хидратирани. Мисля, че това е идеалното решение за зимата, когато кожата ми става много суха.

Маската за коса с папая за изтощена коса не оказа никакъв ефект за косата ми и освен аромата, който си е точно като на папая, не успя да ме впечатли особено много. 


Маски за лице:

Strawberry Souffle не ми е от най-любимите като аромат, който е много силен за моя нос. Маската е за суха кожа и добре се отрази на моята, остави я приятно мека и гладка. 

Iced Crystals Masque ми е фаворит от всички маски тук. Гъста е и в нея има множество почистващи кристалчета, които са доста едри, така че не съм сигурна дали ще е подходяща за чувствителни кожи. Маската има силен ментов аромат, действа охлаждащо и ексфолира кожата добре без да я оставя суха и опъната. 

Мнението ми за Creamy Coconut е почти същото като за тази с ягодката. Въпреки супер силния и аромат, който много ме дразнеше, ефекта й върху кожата ми много ми хареса, успя да я омекоти, да я направи по-свежа и блестяща. Предназначена е за суха и "изморена" кожа.

Spa Argile Glaciaire за разлика от другите маски за лице е шиит маска, която не ме впечатли с нещо особено, освен охлаждащия ефект. Има почистващи свойства, които аз не забелязах.


Skin Polisher е много готина ексфолираща маска с по-фини частички от колкото Iced Crystal и има по-изявени подхранващи свойства от нея. Освен почистването хидратира кожата. Води се анти-стрес маска и е подходяща за нормална кожа или такава с омазняване в Т-зоната.

Chocolate Mud Masque е предназначена за комбинирана и суха кожа, почиства добре, аромата й макар и силен ми е доста по-приятен от останалите по-горе. Усетих леко опъване след като я използвах. Все пак харесвам повече загряващия вариант, който за зимата си е топ.

Tea Tree Peel-Off е подходяща за всички типове кожи. Имаше много свеж аромат и като цяло действието й беше освежаващо за моята кожа. 

Мнението ми за загряващата шоколадова маска и маската с боровинка на марката можете да видите ТУК и ТУК.

Избора, който 7th Heaven предлагат е голям, за всеки тип кожа и за всяка възрастов група. Освен това са и много достъпни, а аз се чудя дали има някой, който още не ги е пробвал?! :)






* Продуктите ми бяха изпратени за тест, мнението за тях е изцяло мое и базирано на личния ми опит с продуктите. Публикацията не е спонсорирана.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥