Korean Skincare: Моята лятна рутина 2

by - 17:39



Здравейте момичета!

Както сте видяли от заглавието следва обещаната сутрешна лятна рутина. И предварително искам да ви предупредя да се подготвите за шок и ужас...защото сутрин не мия лицето си! Е, всъщност мия го, но само с вода и нищо повече, не използвам каквото и да е измиващо средство. Просто за себе си установих, че именно този метод се отразява най-добре на кожата ми. Когато използвах измивен гел, пяна или каквото и да е успяваха да ми пресушат кожата (дори и най-нежните). Прилагам този метод вече повече от половин година и не съм забелязала каквото и да е влошаване състоянието на кожата ми. Та тези от вас които са със суха до нормално-комбинирана кожа може да пробвате, ще се радвам да чуя отзивите ви след това. 


И така след измиване, попивам водата с хартиена кърпичка за лице и нанасям тоник. Най-често розова вода. След това идва ред на ампулата с витамин на It’s Skin (VC Effector)Използвам я сутрин, защото във вечерната ми рутина има продукти с Niacinamide и не искам да смесвам двете съставки. Ползвам тази ампула сравнително от скоро и засега еднствения ефект, който съм забелязала е по-освежена кожа и изравнен тен. След нея нанасям околоочен крем за който вече стана въпрос в предишната публикация (Bioten Skin Defence Antiwrinkle & Firming Eye Cream)


И накрая идва ред на крема. Сутрин използвам COSRX Aloe Vera Oil-free Moisture CreamИзключително приятна гелообразна консистенция и охлаждащо действие страхотно за летните утрини. А и държа да отбележа, че в сравнение с другите кремове 100-те мл. на този са огромно количество.


И последното нещо, което нанасям преди да се гримирам е слънцезащитата. В момента ползвам Skinfood Aloe Watery Sun Water Gel SPF 50+ и Avene Cleanance Solaire SPF50. И двата изключително много ми харесватпопиват бързо, не оставят бял филм и не омазняват кожата ми допълнително. Както подсказва името на Skinfood той е по-воднист от този на Avenе.
Ако някой от продуктите от тази или от вечерната ми рутина ви се е сторил интересен само кажете и ще направя пълно ревю :) 






You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥