Garnier Micellar Cleansing Water - Combination & Sensitive Skin

by - 13:56


Вече мога да мирясам - пробвала съм всички видове мицеларни води на Garnier, които се предлагат на нашия пазар! Запълних серята наскоро със зелената Garnier Micellar Cleansing Water за комбинирана и чувствителна кожа.


Опаковката на мицелараната вода е обичайната за марката, количеството отново е 400 мл. Според описанието тази мицеларна вода обещава да премахне грима, да матира и изглади кожата.

Съдържание:

Не откривам почти никаква разлика с моята любима розова мицеларна вода на марката. Не мога да кажа, че матира, аз не видях такъв ефект, но сваля бързо и лесно грима ми. Няма аромат, не ми изсушава кожата и не дразни очите. Не ми оставя и филм върху кожата, което както знаете е доста дразнещо понякога. Моята кожа в момента клони към смесена, не мога да кажа, че е чувствителна. При мен си върши работата, но наистина не откривам никакви разлики с розовата вода, вероятно на хора с по-мазна кожа би им допаднала и би се проявил матиращия й ефект. 

Ревюта на другите мицеларни води на Garnier можете да видите на линковете отдолу :)


Garnier Pure Active Micellar Cleansing Water- ЦЪК!
Garnier Biphase Micellar Cleansing Water In Oil - ЦЪК!
Garnier Micellar Cleansing Water - Sensitive Skin - ЦЪК!




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥