May & June Favorites 2017

by - 14:02


Колко бързо минаха последните месеци, хич не ги усетих... И тъй като пропуснах няколко публикации с любимите ми продукти, то днес наваксвам с фаворитите ми за май и юли.


Лице:

7th Heaven Creamy Coconut & Iced Cristal Masque* са ми тотални фаворити напоследък. Ако следите блога, знаете че маските със шоколад на марката винаги присъстват в публикации с любимци, но се оказа че и тези двете се справят отлично със задачите си. Creamy Coconut има прекалено силен за моя нос аромат, но го преживявам, защото маската хидратира добре кожата ми и я изглажда. Iced Cristal Masque пък използвам вместо ексфолиант в последните месеци и страшно много ми харесва, че не дразни кожата ми, но я почиства и в същото време омекотява.

L'Oreal Nutri Gold Face Oil имам от доста време и е най-икономичния продукт, който съм използвала някога. Падам си по този тип продукти под формата на олио, защото успяват да се справят с кожата ми когато е дехидратирана и има нужа от екстра подхранване. Бонус е и аромата, който ми е много по вкуса.

La Roche Posay Effeclar Duo+ използвах често през май месец в борбата срещу някои пъпки, които ми излязоха. В комбинация с един друг продукт успях да се справя с проблема за около седмица. Харесва ми текстурата на крема, със сигурност не е подходящ за моята кожа, но за екстремни ситуации върши чудесна работа.


Под душа:

Nivea Caring Shower Silk Mousse with silk extract* е една от трите пяни на марката, които ви показах скоро. Много приятен и леко сладникав аромат, оставя кожата мека. Пяната ми стана любима заради това, че е нещо ново като усещане под душа и наистина е много приятна за използване.

Bee Good 2 in 1 Cream Cleanser купих по време на престоя си във Виена. Има си и собствено ревю - цък. Много ми хареса като начин на почистване на лицето, а и оставя кожата ми много мека и наистина чиста само за 1 минута, което си е голям плюс. 

BiGood грижа за косата е продукт, който също закупих от Виена, от местните им дрогерии Bipa, и всъщност BiGood е тяхна собствена марка козметика. Имаха наистина страхотни неща, готиното е че продуктите се водят натурални и са веган (нещо като аналог на Alverde на dM). Взех си този продукт за коса, който е нещо като маска. Оставя косата ми толкова мека след употреба, че чак се чудя дали е моята :) Само аромата ми е малко неприятен, но го преживях.


Грим:

Kiko Milano Universal Fit Foundation  отново е виенска придобивка. Честно казано беше спонтанна покупка, просто грабнах една кутийка - спечели ме това, че имат цветове с неутрален подтон. ФДТ-ена е доста добър, като изпълни всички мои изисквания, скоро ще има подробно ревю за него.

Maybelline Fit Me Concealer е любимец на много блогърки и влогърки и има защо, според мен е най-добрия дрогериен коректор, който можете да намерите, жалко че не се предлага при нас (мисля, че го има в enzo, което пак си е някаква алтернатива). Отлично прикрива тъмните ми кръгове, няма врязване в линиите около очите.

Manhattan Clear Face Compact Powder* беше продукт, който не очаквах че ще ми хареса толкова много, но се оказа че матира кожата ми много добре, без да изглежда неестествено и пудрено. 

Essence Luminous Matt Bronzing Powder  беше част от многото неща на марката, които си накупих отново във Виена. Един от най-готините бронзъри, които съм имала, дава топлота на лицето и съвсем лек сатенен ефект на кожата. Внимавам да не прекалявам, защото е доста пигментиран и понякога стават бели.

Golden Rose Sheer Shine Stylo Lipstick 02 е може би най-носеното от мен червило последната половин година. Много приятен и деликатен цвят, формулата му също е страхотна, много леко се усеща върху устните, но за съжаление заради формулата не е много трайно върху устните.

Bell Secretale Nude Lipstick 06 Raspberry Mousse* е в графа "Любими" от скоро, но пък съм сигурна, че ще е за дълго. Този цвят е един от малкото цветове, които наистина ми харесва как ми седят. Много комфортно за носене, но не особено трайно както горното на Golden Rose.



Лакове за нокти:

Golden Rose Ice Chic Nail Color е розов нюд цвят, който обожавам да нося, особено когато кожата ми придобие тен. Това е една от любимите ми серии лакове за нокти на марката, покрива на два слоя, като издържливост много ми харесва, но само с топ издържа по седмица, без топ едва ми изкарва 3 дни.

Kiko Milano Nail Laquer успях да хвана на промоция, та си купих няколко от тази серия. Отлично покритие имат тези лакове, или поне този цвят. Като трайност - без топ около 3-4 дни. *Не използвам топ лак непрекъснато, знам че е грешка, но понякога или забравям или бързам и не ми се занимава, така че голяма част от лаковете, които съм тествала съм ги тествала без топ лак.

S.he Stylezone Nail Polish Gel-like 507 всъщност е доста необичаен за мен цвят, с който ще ме видите доста рядко, но се хващам че миналите два месеца често посягам към него. Лака има хубава четка, дава добра покривност и на един и на два слоя, а като трайност -3-4 дни без топ.


Парфюми:

Victoria Secret Kiss Body Mist  е нещо, на което не можах да устоя веднага щом го видях - опаковката е като магнит. Отделно от това и аромата ме спечели - сладникав, "привлекателен" и секси. Като трайност не е нещо особено, но все пак е боди мист.

Betty Barcley Precious Moments  си беше чист експеримент, но ми хареса този флорален, леко сладникав аромат. Като трайност е много добър, не е тежък, мисля че за лятото е чудесен избор.


И за финал една книга - "101 романтични места в България". Тази книжка ми даде чудесни идеи за летни дестинации. Освен това е изпълнена с уникални фотографии, някои от които направо ме влюбиха за пореден път в България. Ако сте в търсене на нови романтични локации и идеи къде да прекарате горещите летни дни, а са ви омръзнали познатите клишета, то хвърлете едно око, а после да споделите и снимки :)

Това бяха моите любимци през изминалите два месеца, а кои бяха вашите? :)








* Продуктите отбелязани със звезда в текста са ми предоставени от представители на марките. Мнението за тях е изцяло мое и не е повлияно от този факт.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥