Brand Focus: Essence

by - 21:15

Здравейте, красавици!

От доста отдавна не бях правила подобен тип публикация, в която да ви разкажа за продукти само на един определен бранд. Преди няколко дни установих, че имам страшно много продукти на Essence, за това и реших да ги събера в публикация от серията Brand Focus и на кратко да споделя мнението си за всеки един от тях.
Голям фен съм на Essence, имат много сполучливи продукти, като качество са много добри, а цените им са достъпни. Продуктите на марката се намират лесно, по-трудно бихте се сдобили с такива от лимитираните серии, които между другото всеки път ме изненадват с нещо ново и интересно. 
Част от нещата, които ще видите по-долу закупих по време на престоя си във Виена, така че не съм сигурна, че могат да се намерят на нашия пазар. Има и продукти, които не съм снимала, като молива им за вежди, който харесвах страшно много и ми беше любим до преди да се насоча към друг метод за оформянето на веждите. 
Всички продукти, които ще видите по-долу са закупени лично от мен, и които използвам редовно и харесвам (с няколко изключения), а публикацията не е спонсорирана.


Essence Eye Blender Brush, Smokey Eyes Brush и Eyeshadow Brush (не са купувани от БГ) са супер бюджетни четки за грим, а в същото време се оказаха и качествени. Четката за преливане ми е любима, голяма е доста, но пък пефектно блендва сенките. Четката за опушване е по-мъничка и прецизна, а плоската за нанасяне на сенки ми идва малко твърда, но пък за долния клепач е перфектна.


Essence Vintage Rose Eye Palette е достъпна и много приятна от към цветове палитра. Използвам я често за бърз и лек грим. Цветовете са пигментирани, разпрашват се, но се блендват лесно. Очната линия ми се стори черна първоначално, но се оказа тъмно кафява, не е много пигментирана, но за лек грим става. Цветовете на снимката не се проявиха реално.

Essence My Must Haves Palette and Shadows станаха голям хит за кратко време. Купих си веднага една празна палитра за 4 рефила и 2 цвята сенки и една пудра за устни, която първоначално помислих за сянка, а и до сега си я използвам като такава. Цветовете на снимката по-горе не се проявиха, но от дясно на ляво това са 11 Stay in coral bay, 02 Dare to go nude (пудрата за устни) и 09 Chilli Vanilli. Като цяло сенките не са лоши, не мога да кажа че са много пигментирани, но се блендват лесно без да се разпрашват.

Essence Baked Eyeshadow 05 My favorite tauping използвах дълго време за контуриране, в сгъвката на окото и тн. Много я харесвам, този цвят е универсален за мен. Не се разпрашва, блендва се лесно, има сатенен финиш.


Essence Get Picture Ready Long-Lasting Compact Make-up (не е купуван от БГ) грабнах, защото ми хареса опаковката, а и исках да тествам нещо по-различно. Компактните ФДТ-ени винаги са ми били интересни, този специално има много добро покритие и матов финиш. Само цвета (10 Ivory) не си уцелих, но за зимата мисля, че ще е ок.

Essence Get Picture Ready Pore Refining Powder (не е купувана от БГ) е лека пудра, която се води прозрачна, но на мен леко ми розовее на кожата. Запечатва добре грима и все едно прави филтър върху кожата, която изглежда доста по-гладка отколкото е. 

Essence All About Matt Powder е любимата ми фиксираща пудра, ако четете блога то вече знаете това :) Не натежава на грима, няма пудрен ефект, добре фиксира и матира, не мога да кажа че е най-издържлива от към матиране, но за трайност няма грешка. 

Essence Luminous Matt Bronzing Powder (не е купувана от БГ, но я има и тук) за светла кожа все още ми е супер странен продукт - с матовата си и бляскава част постигам доста странен ефект върху кожата, но като че ли цвета малко червенее на лицето ми, което не знам на какво се дължи. Харесва ми заради озаряването, което придава.


Essence XXL Nude Lipgloss 06 Soft Almond купих, когато бях на вълна глосове. Тази вълна премина и този глос остана позабравен. Наскоро пак посегнах към него, дава приятен цвят на устните, но не е много траен.

Essence Longlasting Lipsticks е серия, която съм ви показвала вече няколко пъти в блога. Имам 8 цвята от серията и всичките си ги обичам до един. Имат чудесно покритие, цветовете са плътни и сравнително издържливи за червила от този тип, а най-любим ми е 07 Natural Beauty.

Essence I Love Colour Intensifying Eyeshadow Base (не е купуван от БГ) купих след като предишната ми база свърши. Доволна съм от тази, не е най-добрата, която съм използвала, но за цената си е добро решение. Има розов цвят, който почти не си личи на моите клепачи и прави сенките по-ярки и издържливи. Ако сте с мазни клепачи не ви я препоръчвам.

Essence Kajal Pencil 08 Teddy е най-любимия ми молив за очи ever. Перфектния бронзов цвят, който измести черния молив за очи в грима ми. Нанася се изключително лесно, сравнително мек е и е траен във водната линия на окото.

Essence Lipliners също имам в няколко цвята и за тях съм писала доста. Харесват ми, често ги използвам и самостоятелно без червило.

Essence Volume Stylist Lash Extension Mascara ми хареса, въпреки че сплъстява леко миглите ми ако не съм по-внимателна в нанасянето. Придава плътен, черен цвят на миглите и ги удължава.

Essence Maximum Lenght Volume Mascara беше подарък към някакво списание и нямах никакви очаквания. Хареса ми, но не достатъчно за да си я купя пак. Има фибри, които удължават миглите, но обем не бих казала че придава.

Essence Liquid Ink Eyeliner е любимата ми очна линия в последно време, изхабих цели две опаковки и вече съм на трета. Цвета е много наситено черен и плътен, четката ми е много удобна, водоустойчива е и наистина издържа по цял ден без да мръдне ... въобще очна линия - приказка! :)


Essence Keep It Perfect Fixing Spray (не е купуван от БГ) за сега ми харесва повече от матиращия, който ще видите по-долу. Освен, че запазва грима ми за по-дълго време, придава на лицето сочен, dewy ефект. 

Essence Brush Cleansing Spray (не е купуван от БГ) ми допадна много, но е страшно неикономичен. Но като изключа това, доста ми помагаше когато бързам и трябва да почистя четките си. Има химичен аромат, който бързо се разсейва. Не се отразява по никакъв начин върху състоянието на четките ми. С четките за ФДТ-ен обаче не очаквайте да ви помогне много. 


Essence Longlasting Eye Pencil имам в два цвята - 18 Berry Merry и 25 Say Hi Light. Обичам си ги много и двата, защото са доста издържливи във водната линия на окото, стават и за очна линия. По-светлия цвят използвам за озаряване и отваряне на погледа, а тъмния често слагам като акцент в края на окото.

Essence Colour Correcting Liquid Concealer (не е купуван от БГ) ме привлече с опаковката си и обещанието, че ще се прикрие тъмните кръгове. Честно казано не съм му фен на този коректор, много е течен и изобщо не е покривен, а и се свлича, когато отгоре нанеса ФДТ-ен. От тази серия имаше още лилав и зелен коректор.

Essence Glamaxy Top Coat 34 Glamaxy far, far away (не е купуван от БГ) е най-готиния топ лак с ефект, който съм си купувала. Върху тъмен лак (черен, син, лилав) си личи най-ясно ефекта му, който е нещо като  ... не съм сигурна, но в него има множество едри частички, които променят цвета си спрямо светлината.


Essence Eyeliner Pen е едно от разочарованията - туша изобщо не беше пигментиран и ми се налагаше да повтарям по няколко пъти докато постигна цвят. Трудна ми беше за работа, свърши и засъхна бързо.

Essence Instant Matt Fixing Spray имам от скоро, но харесах бързо. Фиксира добре грима ми, не мога да кажа че матира напълно, по-скоро тушира лъскавината, но не оставя пудрен ефект или нещо такова. Пробвахме го върху приятелка, която гримирах за сватба, успя да задържи грима й цял ден, но все пак си "лъсна" по някое време.

Essence Nail Polish Remover е едно от нещата на марката, които не бих купила повече. Има ужасно, ама ужасно силен аромат на ацетон или нещо подобно (странно при положение, че на етикета пише acetone free), примесен с някакъв плодов аромат - направо ужас за носа ми. И още един недостатък - въпреки, че на етикета пише, че съдържа масла, оставяше кожата около ноктите ми страшно суха. 


Essence Colour & Care 02 I care for you също не ми допадна особено, въпреки хвалбите по адрес на тази серия. Специално този цвят много ми хареса, но нанасянето му ми е кошмар - не ми покрива добре ноктите, става на черти, бавно съхне... не е моят лак, въпреки че цвета е <3.

Освен тези продукти съм пробвала някои от ФДТ-ените на марката, които не ми допаднаха особено много. Освен това съм забравила да снимам и един от любимите ми лакове за нокти от гел серията на марката - Essence The Gel Nail Polish в цвят 44 On air!. Топ лака с гел ефект доведе до голям фурор преди време и имаше защо - един от най-добрите топ лакове от дрогерията. Много бързо свършваше и трудно го намирах, за това и спрях да го купувам. Също така преди няколко години използвах и бронзираща пудра на марката, от онези големите, които нямат край. Спомням си, че много ми харесваше и имаше блестящи частички в нея.

Essence за мен са една от най-сполучливите дрогерийни марки на нашия пазар. Както всяка марка и тук има попадения и разочарования, но като си дам сметка превес взимат попаденията.








You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥