Syoss Renew 7 Complete Repair Hair Care Review

by - 19:47

 Здравейте, красавици!

Започвам седмицата с 3 в 1 ревю на три продукта на Syoss, които тествах през изминалите месеци и вече имам окончателно мнение за всички продукти от серията Renew 7 Complete Repair, която е предназначена за възстановяване на изтощена и слаба, суха коса.


Започвам със шампоана от серията Renew 7, който както вече съм споменавала ме впечатли доста в началото, особено в комбинация с маската от серията, За съжаление след по-дълга употреба шампоана раздразни скалпа ми и преустанових използването му. Шампоана идва в пластмасова опаковка с количество 500 мл, което всъщност си е доста продукт. Използвах го над месец преди да се откажа от него и реално омекотяваше косата ми и я докарваше до един приличен вид. Като изключим аромата му, който не ми е любим, шампоана се пенеше добре и измиваше добре косата. Но вече споменах защо не ми стана любим, а и това огромно количество се чудя какво да го правя, ако имаше по-малки опаковки щеше да е чудесно.


Маската обаче е съвсем различно нещо. При нея нямах никакви проблеми след дългото използване, косата ми я възприе много добре. Използвах я при всяко миене на косата, като я оставяше мекичка и загладена, улесняваше и разресването. Има много приятен аромат, а консистенцията й е гъста и кремообразна. Имаше видим ефект при мен, така че бих се сдобила с нея отново. Между другото е страшно икономична и стига за дълго време. Опаковката е с количество от 250 мл. 


И накрая стигам до олиото Beauty Elixir, което ако следите блога, знаете че ми е любимо (можете да видите ТУК, ТУК и ТУК). Количеството му е 100 мл., опаковката е снабдена с дозатор, който се "заключва", така че може да се пренася без проблем. Олиото има много приятен, сладникав аромат, не много течна консистенция и най-хубавото е, че не се притеснявам дали ще отежни и омазни косата ми. Може би едно от малкото олиа, които ми допадат точно поради причините изброени по-горе. Използвам го след като съм подсушила косата си. Ефекта от него е омекотяване на косата и заглаждане, но с цъфтежите няма как да се справи за съжаление. Отново доста икономичен продукт.


В комбинация трите продукта се справят много добре с моята коса, по отделно единствено бих се замислила за шампоана, защото косата ми привикна към него и раздразни скалпа ми. Маската и олиото са много икономични и стигат за дълго време, а и подобриха състоянието на косата ми, възвърнаха й мекотата и леко я загладиха, въпреки че не успяха да се справят с цъфтежа - а има ли такъв продукт изобщо, който да се справи с цъфтенето напълно?!










*Продуктите ми бяха изпратени за тест от ПР на марката. Мнението ми не е повлияно по никакъв начин и е базирано на личния ми опит с продуктите/ефекта върху моята коса, при вас може ефекта да е различен. 

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥