My Nude Lipsticks Collection

by - 14:50


Здравейте!

В очакване на лятото съм и реших да направя леко разчистване на козметиката, която не ми е нужна, както и на ненужни дрехи и емоции. По време на разчистването ми хрумна идеята да ви покажа колекцията ми от nude продукти за устни, която съм събрала предимно през последната една година. Оказа се, че човек си дава сметка за маниите си чак когато стигне до някакво подреждане, та моята мания май ще се окажат нюд червилата и продуктите за устни, на които наблягам когато се гримирам :) 


В действителност колекцията ми не е толкова голяма и забележителна, но честно - как се изхабяват толкова много червила всъщност? На мен ми е адски трудно да стигна дори до половината от съдържанието на повечето червила, които имам, за това след тази публикация съм решила да ги редувам всеки ден за да мога все пак да си освободя нови попълнения. Не съм от хората, които обичат да трупат, но пък блогърската ми душа нали обича да експериментира, та трупането е неизбежно май. Но да преминем към същината - 11 продукта ще ви покажа днес и това е след като отсях някои червила, които смятам да не използвам повече.


Започвам с няколко продукта, които не са точно червила, но какво пък...


Lavera Glossy Lips 12 Hazel Nude вече сте виждали в блога. Това е един от най-добрите глосове, който съм използвала до сега заради текстурата и усещането върху устните.Цвета е лешников, придава деликатен, но видим цвят на устните ми. 

Essence XXXL Lipgloss 06 Soft Almond е от nude серията на марката, която беше много актуална миналата година. Не мога да го изхабя този глос и това е. Много ми харесва текстурата му, цвета не е толкова плътен колкото този на Lavera, но блясъка му е по-силен. Цвета е кафеникав.

Rimmel Apocalips Lip Velvet 206 Atomic Rose всъщност не изглежда много нюд на снимките, а и по принцип, но на моите устни изглежда по различен начин, за това влезе и в тази публикация. Труден за носене цвят е за мен, но за лятото става. Като текстура не ми допада особено, нанесен на устните доста ги изсушава. Цвета е нещо между розово и оранжево.

Essence Lipliner 06 Satin Mauve е друг мой фаворит, който използвам от доста време и не спирам да купувам. Нося молива самостоятелно или в комбинация с червило, но и по двата начина много ми харесва. Цвета е страхотен и от всички продукти тук като че ли най-много ми пасва на кожата. 


И идва ред на червилата, като започвам с две новички за мен и един стар герой...



Manhattan All In One Lipstick 230 Hip Hazelnut също сте го виждали вече. Цвета ми е също един от любимите, пасва на тена ми много добре, но на снимките е излязъл една идея по-розов от колкото е. Цвета му по-скоро има студен подтон, леко лилавеещ и много добре стои с молива на Essence, като цветовете са почти идентични.


Maybelline Moisture Extreme Lipstick 633 Desert Bloom и 210 That's Mauvie са нови попълнения от миналия месец. Скоро ще четете по-подробно за тях, но и двата цвята много ми харесаха. Текстурата им е балсаместа и хидратираща. Много са комфортни за носене.


А тук се наместват вече познати червила, за които съм писала даже по няколко пъти, като изключим червилото GR Vision...



Essence Longlasting Lipstick 07 Natural Beauty попада в розовата тоналност. Седи чудесно на устните, трайно е и не ги пресушава. Може би едно от малкото червила, на които почти съм стигнала дъното :)

Golden Rose Vision Lipstick 109 е подобно като цвят на Maybelline Moisture Extreme Lipstick 210 That's Mauvie, но тук цвета е една идея по-наситен, а текстурата е кремообразна. Харесвам червилата от тази серия и бих се сдобила с още със сигурност.

Mary Kay Creme Lipstick Shell ви показах преди известно време. Цвета е малко по-тъмен от стандартната представа за нюд, но на устните ми стои доста естествено като цвят. Текстурата му е много хубава, кремообразна, покривна...Червилото е едно от най-трайните, които имам.

Golden Rose Velvet Matte 01  пък имам толкова отдавна и все не мога да стигна до дъното му. Има матов финиш и леко пресушава устните, но като цяло тази серия се наложи като фаворит сред много момичета и има защо.




След равносметка ми става ясно, че дори при нюд червилата имам предпочитания - клоня повече към студените тонове и кафявата гама. Изхвърлих още около 5-6 цвята, които отдавна вече не влизат в употреба и се чувствам добре, че редуцирам бройката до някаква по-разумна за мен цифра :)

 А вие имате ли си любими нюд червила, правя си списък за следващи покупки, така че давайте предложения в коментарите...










You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥