Inveda Sweet Almond Oil Review

by - 11:13

Здравейте, прекрасни!

След кратко отсъствие. а всъщност и целия месец се очаква да не съм много редовна в публикуването, се завръщам с една публикация, която отдавна трябваше да види бял свят, но все отлагах.
 Много се радвам, че днес ще мога да изкажа положително мнение за маслото от сладък бадем на марката Inveda. Имам известен опит с маслата, но за първи път оставам наистина доволна от такъв тип продукт. 


Маслото от сладък бадем на Inveda идва в пластмасово шишенце с метална капачка и допълнителна тапичка, която да изолира продукта. Количеството е 60 мл. Срока на годност е отбелязан на опаковката (36 месеца след датата на производство). Цената на маслото в момента е намалена на сайта на марката и е 10,43 лв. Продуктите на Inveda можете да откриете на тяхната официална страница, като в момента всички продукти са намалени.

Тук е мястото да ви разкажа на кратко за какво се използва маслото от сладък бадем - подходящо е за всеки тип кожа, помага в борбата срещу бръчки и целулит, ускорява растежа на косата и ни радва с подхранващ и възстановяващ ефект. Използва се в редица козметични продукти, а на няколко места се споменава и чудесния му ефект върху тъмните кръгове под очите. Освен това бадемовото масло е идеален овлажнител за кожата. Съдържа мононенаситени мазнини, които поддържат клетъчните мембрани в кожата здрави. Може да се използва и за подхранване на миглите, за омекотявне на кожичките около ноктите, за дегримиране, за напукани устни... въобще многоприложим продукт.

Хубавото на базовите масла е, че можете да експериментирате и да си забърквате всякакви работи сами вкъщи -дегримиори, ексфолианти, лосиони, смески за масаж и тн.

Олиото е златисто на цвят, без аромат (*поне аз не усещам такъв). При нанасяне е много леко, не се усеща толкова тежко и мазно, като други масла, които съм използвала. Използвах го най-вече вечер върху почистено лице, като го нанасях с помощта на памучен тампон. След нанасяне му трябват 5 минути да попие, като кожата ми буквално го "изпиваше". Оставяше кожата ми много мека и най-много ми хареса това, че не омазняваше кожата ми, а по-скоро я хидратираше и я правеше по-свежа. 

Освен за лицето използвах маслото и за масаж, като сместа, която си правех беше около 15 мл. масло и 5-6 капки етерично масло от бергамонт и евкалипт (сместа стига за масаж на гърба). Комбинацията беше уау и зареждаше батериите за цял ден :) 
Ако търсите етерични масла, можете да хвърлите едно око и на тези на Inveda.

За косата не успях да тествам как ще се отрази, но на сухи участъци от тялото вършеше чудесна работа.

За сваляне на водоустойчива спирала също става - проверено е, само внимавайте да не ви попадне в очите :)

Бутилчицата от 60 мл. ми стигна за около 2 месеца при редовна употреба, и определено за напред бих го купувала, защото видях благоприятен ефект за кожата си.


Освен маслото от сладък бадем имах възможност да тествам още два продукта на Inveda, които бяха също толкова добри колкото и маслото.

Inveda Exfoliating Face Scrub With Avocado е ексфолиант за лице, който няма нищо общо с тези, които съм опитвала до сега. Консистенцията му е гъста като на крем, с много частички (средно едри). Обогатен е с екстракт от нероли и билки, както и овесени трици. Както казах това, което е ново за мен е консистенцията - гъста, нанася се на суха кожа, добре се разтрива, а след това се изплаква. Частичките не са от най-ситните, но благодарение на кремообразната текстура на ексфолианта не драскат кожата. След измиване кожата остава много мека, без пресушаване. Има приятен аромат, който за някой може да е по-силничък. В момента ексфолианта е намален в сайта на марката (ЦЪК).

Inveda Body Butter Cream With Vanilla&Almond е масло за тяло с много необичаен аромат (сладникав, с нотка на билки). Има хидратиращи свойства, може да се използва за масаж на цялото тяло. Има гъста консистенция и попива малко по-бавно, като повечето масла, които съм използвала. Много приятен продукт, ако ви е интересно можете да хвърлите едно око (ЦЪК).



На кратко за марката - Inveda е индийска марка, която залага изцяло на аюрведичните идеи за грижа за тялото и духа. Продуктите са обогатени с етерични масла и растителни екстракти. Ароматите са подбрани за релаксация на ума и тялото. Марката от скоро е на нашия пазар и можете да разгледате пълния асортимент в сайта им, където редовно има намаления и промоции, а също така има и секция, в която можете да прочетете полезни съвети за грижа за кожата. Лично аз мога да ви препоръчам да погледнете етеричните и базовите масла, защото определено си заслужават.












*Продукта ми беше предоставен от представител на марката, Мнението ми не е повлияно по никакъв начин и е базирано на личния ми опит с продукта.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥