May Favorites 2016

by - 19:54


Здравейте, здравейте!

Последното ми зачезване приключи и е време да вляза отново в час с нови публикации и идеи. Но преди да започна новия месец на чисто искам да ви покажа кои продукти се превърнаха в мой любимци през май. В интерес на истината този път подбора беше затруднен, тук бих включила и още неща, но не ми се иска този тип публикации да стават километрични за това избрах наистина най-най любимите през май...


Започвам с любимата палитра сенки за очи Maybelline The Nudes Palette, която не спирам да използвам от както съм я купила. Страхотни цветове, някои от тях са по-слабо пигментирани, но за сметка на това точно тези, които харесвам са с добро покритие. Използвам ги предимно за ежедневен грим.

Rimmel Stay Blushed Liquid Cheek Tint определено беше позабравен продукт, но напоследък го преоткрих. Цвета е 005 Apricot Glow - прасковено-оранжев, позволява наслояване. Аз го нанасям съвсем леко за по-естествен вид. Има добра трайност след като се запечатан с пудра отгоре.

Успях да стигна до дъното на S.he Stylezone Mosaic Powder за нула време. Пудрата е страхотна за лятото, има бляскави частички и съчетава няколко цвята, които могат да се смесват, а могат да се използват и самостоятелно. Пудрата е много трайна върху лицето и придава много свеж вид на кожата.


Delia Color Cream For Eyebrow ми е любимец от първото използване, значително ме улеснява с оформянето на веждите и е мой верен помощник. Препоръчвам я с две ръце на всички, а повече можете да прочетете в тази публикация.

За косата си напоследък често използвам Gliss Million Gloss Cristal Oil. Олиото има страхотен аромат на нещо сладичко и екзотично и има лека консистенция. Не ми утежнява косата, оставя я мека и лъскава. Между другото аромата се запазва доста дълго време на косата.

Rene Furterer Absolue Keratine беше шампоана, който ме придружи на последната ми морска почивка. Вече съм писала за него, избрах го защото знаех, че ще запази косата ми в нормален и здрав вид. Оставяше я мека и я предпази от допълнително цъфтене. И тук аромата е супер.


Bodi Beauty Sun Protection Milk Bille-Ph SPF 30 и Anti-Age Sun Protection Cream SPF 50 бяха продуктите за слънцезащита, които използвах по време на пътуването ми в Турция. Скоро ще има подробно ревю, но наистина останах впечатлена от двата продукта, които предпазиха кожата ми от слънцето, но в същото време придобих един доста приятен, златист тен. 



Е, това бяха на кратко моите любими продукти за май месец, харесвам си ги всичките и продължавам да си ги използвам с кеф, някои от тях е възможно да видите и следващия месец :)






You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥