Schwarzkopf Repair Rescue Shampoo ( Bonacure)

by - 20:08


  Съботно реших да ви запозная с новия ми любим шампоан за коса Schwarzkopf Bonacure (BC) Repair Rescue Shampoo за изтощена коса, като това е първия професионален шампоан на Schwarzkopf, който използвам. Грижата за косата при мен е особено голям проблем, тъй като е претърпяла много смени на цвета (ама наистина много), а и често използвам преса и сешоар. Всичко това често ме кара да взимам нови и нови шампоани, докато не постигна някакъв резултат. Тук може би трябва да уточня, че корените на косата ми се омазняват лесно, а връхчетата и дължината на косата ми са доста сухи. Винаги съм търсила шампоан, който да балансира тези неща. От всички шампоани, които съм пробвала до сега единствено черния шампоан на Глис ми е помагал, както и шампоаните на Vichy. Преди няколко седмици ми се наложи да отида до аптеката и видях шампоаните на Schwarzkopf Bonacure, които бяха намалени с 50 %. Първата ми мисъл беше да купя всичките, но реших да попитам консултантката, защо са на тази цена, като тя ми каза, че просто спират да ги продават и за това са ги намалили! УРА, само това ми трябваше да чуя :) Избрах Repair Rescue Shampoo за изтощена коса и се прибрах доволна в нас, като по пътя разглеждах необичайната опаковка на шампоана. 


 Очевидно шампоана е предназначен за салонна употреба, което за мен означава, че има добри характеристики, въпреки, че не винаги е задължително :) Серията Repair Rescue включва още балсам за коса, маска за коса, серум за повредена и химически третирана коса, крем-шампоан за увредена коса и балсам под формата на спрей за увредена коса.

Снимка: Shwarzkopf

  Иновативното при шампоаните Bonacure е технологията Biomimetic repair за възстановяване на косата, като според описанието, което е дадено не само се ремонтират клетките в косъма, но се реконструира и повърхността на косата. Технологията Amino Cell Rebuild възвръща еластичността, чрез възстановяване на архитектурата на клетките на косата. В клипа може да видите кратко представяне на шампоана и технологията Biomimetic.



Кратка характеристика :
- опаковка - пластмасова, цилиндрична
- количество - 250 мл
- цвят - прозрачен
- мирис - на билки :)
- за изтощена коса
- срок за годност след отваряне - 12 месеца
- произведен в Германия
- цената варира, аз го закупих за 7,50 лв.


   А сега и моето мнение. То е изцяло положително. Използвам шампоана от почти 3 седмици, не знам дали е достатъчно времето за тест, за някои може и да не е, но на мен напълно ми стигат две седмици, за да съм сигурна кой шампоан е добър и кой не става (спрямо моята коса разбира се). Мия косата си на всеки 2 дни, понякога 3. Шампоана нанасям на мокра коса, масажирам скалпа, оставям да действа 1-2 минути и тогава измивам добре. Образува доста пяна и не е нужно голямо количество, за да е напълно измита косата. Шампоана има силен, сладникав аромат, като аз го асоциирам с аромат на билки. 


Относно съдържанието впечатление ми прави, че съдържа сулфати, които е хубаво да се избягват, но в случая правя изключение. Според описанията шампоана е за всекидневна употреба, но според мен е хубаво да се редува с друг, по-лек шампоан. След като измих за първи път косата си наистина усетих лека промяна, едва забележима, като естествено само аз си я забелязах. Косата ми се изглади и стана много мека, а моята е доста твърда и хвърчаща. След 2 дена за съжаление скалпа ми доста се омазни и това е единствения минус за мен. Вчера реших да пропусна употребата му и измих косата си с друг шампоан, който по принцип използвам. Няма да повярвате какво стана след като си изсуших косата - ефекта беше wow :) Косата ми беше мека, нямаше цъфтящи краища, сега следя за омазняването на скалпа. За това мисля, че е хубаво да се редува и да не се използва повече от 2 пъти в седмицата, за да се избегне омазняването на корените.  Както виждате мога само суперлативи да говоря за този шампоан и започвам да ставам досадна :) За мен това е супер шампоан и нямам търпение да пробвам и другите продукти от серията.

 Продуктите от серията Repair Rescue можете да купите тук:


Надявам се поста ми да ви е бил полезен. Ако някои е използвал продукти на Bonacure ще се радвам да сподели мнението си :)




Love you,

XOXO




You May Also Like

6 коментара

  1. Не съм го употребявала,но съм чувала добри отзиви. И моята коса е със същия проблем... Пробвала съм няколко шампоана от серията Глис на Шварцкопф, но определно ще потърся и този. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз съм много доволна определено си струва да се опита, но отново да си кажа не е за всекидневна употреба според мен :) Иначе може да го намериш в тези два сайта, които съм дала или в Аптека Корект на бул.Мадрид 40, аз го купих от там на половин цена - 7,90 мисля беше. :)

      Изтриване
  2. Really nice, great Inspo

    FOLLOW MY BLOG / Maybe we can follow each other!!!

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥