Empties #1

by - 20:41




Здравейте красавици! 
Днес ми остана малко време да направя публикация и реших тя да е за празни опаковки и неща, които отиват в коша в полупразно състояние. Този тип публикации са едни от любимите ми и ги чета винаги с голям интерес в любимите ми блогове, защото съвсем кратко и ясно всеки казва какво му харесва и какво не в даден продукт, и дали си заслужава повторна покупка.
 И така, да видим какво отива в моето кошче днес:


1. Крем Mixa Baby Surgras Moisturiser Face & Body Care - много съм доволна от кремчето, беше ми помощник в грижата за лицето и тялото цяла зима, то не че имаше такава де :) Повече за него може да прочетете в този пост. Бих го купила отново много скоро, тъй като би ми помагал и лятото. Количеството му ми стигна за около 4 месеца.

2. Лак за нокти GR Impression и Perfect Gel Look Nail Pоlish - лака на Golden Rose, за мое голямо съжаление изсъхна прекалено бързо. Използвах го няколко пъти, има страхотен ефект , на мен ми прилича на перца, залепени за нокътя когато е нанесен, но се сваля доста трудно. Порадвах му се 2 месеца и изсъхна. Лака на Perfect за мен е идеалния бонбонено розов цвят. Това е второто шишенце, което използвам до край и със сигурност ще продължа да си го купувам. Издържа около 5 дни и има онзи лъскав ефект на гел-маникюра, който всички много обичаме. :)





3. Loreal Play Ball вакса-спрей - тази мостричка от доста време седи на почетно място в банята, но е време да се разделим, тъй като срока на годност изтече. Стилизанта е всъщност вакса под формата на спрей с доста странна консистенция, която позволява оформяне и текстуриране на косата. Има много приятен аромат на круша и ефектите, които се постигат с него са доста интересни, като степента на фиксация е средна. Не слепя и не утежнява косата. Повече информация можете да видите тук. Не бих го купила, защото не използвам фиксиращи продукти за коса, освен в изключително редки случаи.




4.Фон дьо тен Maybelline Affinitone 24H - не успях да го изхабя до края, не пасна на кожата ми за съжаление. Няма какво друго да ви споделя за него, просто не е моят фон дьо тен.:)



5 Коректо Catrice All Around Concealer - както се вижда на снимката, от коректора съм изхабила всички бежови тонове, от зеления остана съвсем малко, а от червения повечко. Тук можете да видите цялата палитра с всички цветове - http://www.catrice.eu/bg/produkti/lice/korektor-i-korektor-stik/detaili/product/allround-concealer-010.html. Бих казала, че съм доволна от коректора, при мен свърши много бързо, тъй като и количеството им все пак не е голямо. Цветовете не са много покривни, при мен им беше трудно да се справят с тъмните кръгове, но за малки несъвършенства вършат идеална работа. Бих го купила отново.

Е, това са моите празни и полупразни опаковки, надявам се да ви е било интересно, а скоро ще има пост с нови придобивки :)



Love you,

XOXO




You May Also Like

6 коментара

  1. И аз имам един такъв фон-дьо-тен, който стои вкъщи сума ти време. Напоследък започнах да го използвам като коректор, защото е доста светъл и ми върши работа така. Поне ще поизхабя още малко :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това е много добра идея, за съжаление моите всичките са по-тъмни. Но пък ги смесвам с лосион за тяло и ги нанасям по ръцете и краката си за изравняване на тена, когато трябва да съм с рокля примерно :)

      Изтриване
  2. Когато купуваш фон-дьо-тен го пробвай задължително на лицето, а не на ръка.Също така излез на дневна светлина, изкуственото осветление е доста заблуждаващо :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Взех си поука вече, след като направих тези грешки около 100 пъти :)))

      Изтриване
  3. И също така тествай на бузите около устните задължително поне 3 близки цвята, за да прецениш кой е твоя :) наскоро се наклепах така в Сефора и си излязох навън на паркинга да се гледам на огледало :) кой е моят цвят, в крайна сметка улучих от раз :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :D Ще го имам в предвид, за сега съм доволна от този, който използвам, този на Мейбълин също си беше моя цвят, но просто не ми допада това, че става на петна и още доста други кусури :):) Което е странно, защото има доста положителни мнения за него ....

      Изтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥