My helpers for cold winter days... или моите любими помощници за студените зимни дни.

by - 0:13

 Зимата тук вече почти си отиде, но не мисля, че е късно да направя едно кратко ревю на два от любимите ми зимни продукти. Ще започна от грижата за кожата ми. Типа на кожата ми е смесен, като през зимните месеци се появява леко зачервяване по бузите ми, което не изглежда много приятно, поне не за мен :) Имах нужда от продукт, който да попива бързо и да хидратира добре. Реших да избера продукт на френската марка Микса (дъщерна на Л'Ореал), тъй като тя е нова на нашия пазар и исках да се запозная с продуктите й. Тъй като рядко сменям кремовете си за лице, бях доста несигурна в избора си, но сега определено не съжалявам. Друга причина, заради която избрах крем от тази марка са силните му хидратиращи свойства, а също и възможността да се използва и за бебешка кожа. Името на крема е Mixa Baby Surgras Moisturiser Face & Body Care. Кремът съдържа 10% глицерин и така наречения cold cream , който според справка с етикета е смесица от масла и восъци, които хидратират и предпазват кожата. Хубавото на този крем е, че може да се използва както за лице, така и за тяло. Тъй като кожата на краката ми е доста суха, реших да го пробвам и там и резултата е просто уау...определено имаше ефект след първото намазване. Кремът не съдържа парабени и алкохол, изключително бързо попива в кожата, не лепне и не се лющи, също така няма почти никакъв аромат. Често го използвам и като хидратант под грима си. Опаковката е 100 мл., а цената е повече от приемлива за такъв вид крем - около 5 лв.  Определено съм много доволна и нямам търпение да изпробвам и останалите продукти на марката.




Вторият ми любим продукт е страхотният балсам за устни на Нивеа - Vitamine Shake Cranberry & Raspberry. Изпробвала съм всички балсами на Нивеа до сега, но този ги бие всички по точки. Има лек розов цвят, който стои съвсем деликатно на устните и много, много приятен аромат.Това, което ми прави впечатление е, че е много издържлив, не лепне и е чудесна основа за гланц или червило.Обичам го този балсам! :) За мен това е страхотен избор, а цената му е около 3,50 лв.


Кратко ревю може да видите тук : http://www.youtube.com/watch?v=GL_Syy-f4Tc




Love you,

XOXO




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥