Thank you, Resident Konté!!! :)

by - 10:41
























Здравейте всички! Пожелавам ви страхотна седмица! Днес ще ви покажа какви красоти спечелих от Giveaway-a , който беше организиран от блога Resident Konte. Когато разбрах, че е изтеглила моето име се зарадвах изключително много, тъй като както всички знаете блога ми е предимно за козметика от по-достъпния ( нисък) клас, а наградите, които спечелих са далеч от възможностите ми за сега. Благодарение на Resident Konte, ще имам шанса да се полюбувам на едни страхотни продукти, които са описани подробно в блога й и всеки може да прочете повече за тях там. А сега малко снимки с красотите:


Кашончето пристигна.....


Всеки един продукт беше опакован самостоятелно, което ме накара да се чувствам като малко дете, което Дядо Коледа току-що е посетил, когато ги разопаковах ... :)


Картичката беше с лично послание и е една от най-хубавите, които съм виждала....


Шоколадовия заек на Lind  много бързо изчезна, но от него остана звънчето и панделката :)


Контейнерите за тампончета и памук веднага влязоха в употреба, тъй като отдавана имам нужда от такива....


Гланца на Clarins веднага ми стана любимец- има невероятен аромат на бисквити, бонбони, не мога да го определя , но е много сладък, а цвета е точно такъв, какъвто го обичам- лек и деликатен.....


Сенките на Chanel ....ех, какво да кажа за тях - супер са, отново любимата ми цветова гама, страхотни са...


Душ-гела на Korres има страхотен аромат, чак не ми се излиза от банята като го използвам.... :)


Лака на Sephora също веднага влезе в употреба...такъв плътен сребърен цвят до сега не съм имала.....


Е, това са нещата, които моят късмет ми донесе, благодарности на Resident Konte отново за щастието, което ми донесе! Пожелавам успех на всички, които участват в такива томболи и не се отчайвайте, ако не печелите веднага - късмета ще се усмихне на всеки:)


Love you,

XOXO


You May Also Like

9 коментара

  1. Страхотни!Да са ти честити и да си ги ползваш с голям кеф!!И нали знаеш-ревюта! ;) :*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! :) Ще има и ревюта скоро, само да минат изпитите, иначе ако ти е интересно за продуктите може да посетиш Resident Konte, там има много хубави ревюта на всички продукти :)

      Изтриване
  2. Страхотни подаръци :) честито:) ех, как ми се ще и на мен един Дядо Коледа да ме изненада хахахах очакваме ревюта

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси :) Дядо Коледа всички навестява, и на теб ще донесе нещо скоро , сигурна съм :)

      Изтриване
  3. Много се радвам, че ти харесват нещата :) Поздрави :)

    ОтговорИзтриване
  4. Честито и със здраве да си ползваш нещата. Прекрасни подаръци :)

    ОтговорИзтриване
  5. Честити!Със здраве да си ги ползваш и чакаме ревюта :))

    ОтговорИзтриване
  6. Много ви благодаря :) Скоро и ревюта :)

    ОтговорИзтриване
  7. Здравей, първо блогът ти е страхотно местенце! Бих искала да те попитам знаеш ли къде могат да се намерят контейнери за тампончета за грим като този който си получила от гивъуейът? :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥