Bioten Refreshing Tonic Lotion

by - 10:50



 Здравейте красавици.

 Днес ще публикувам едно отдавна готвено ревю на един продукт , който така и не успях да заобичам, въпреки цялото ми желание да стане част от ежедневната ми грижа за кожата на лицето. Става въпрос за тоника за лице на Bioten - Refreshing Tonic Lotion за нормална и комбинирана кожа с екстракт от дюля. Тоника предполагам е познат на всички, в нета има няколко ревюта от бюти блогърки, които са се погрижили да го представят много подробно. За съжаление моите отзиви няма да са много положителни, но все пак те са направени на база наблюдения над моята кожа, при вас може и да няма описаните ефекти и дефекти :)

Ще започна с опаковката, която е стандартна за такива продукти, прозрачна и пластмасова. На етикета пише, че продукта е 100 % Natural. Също така няма парабени, парафини и оцветители. Не разбирам нищо от съставки, за това слагам снимка със състава и някой, който е по-навътре в нещата може да сподели дали съставките отговарят на твърдението за натуралност на продукта:


Количеството както виждате е 200 мл., а консистенцията на тоника е течна.  Според текста на опаковката, тоника е обогатен със 100 % натурален екстракт от дюля, който помага на кожата да запази влагата си и действа успокояващо. Има приятен аромат, който за мен е малко силен.


Срока на годност след отваряне е 12 месеца, цената на тоника е около 5 лева в дрогериите и аптеките. 



Какво не ми хареса на мен? Четох няколко ревюта, в които тоника е похвален и е допаднал на блогърките. За съжаление при мен не се получи. Нанесох тоника след като свалих грима, с напоено тампонче. След първото нанасяне направо отидох да си измия лицето с вода. Кожата ми е смесена, през зимата има по-сухи участъци, но когато си купих тоника, нямах такива и кожата ми  по-скоро клонеше към нормална. Казвам това, защото според мен, ако кожата е много суха, нямате шанс с този тоник. Може и да греша, някой със суха кожа, ако го е ползвал може да сподели. След като го нанесох започна едно парене и сърбене, ако ви влезе в очите люти доста. Кожата ми така се опъна и изсъхна, че трябваше да си нанеса 2 слоя крем за да я успокоя. Аромата също ме дразни. Реших да опитам пак на другия ден, но ефекта беше същия. И го подарих на майка ми, дано при нея няма такъв (д)ефект.
 Жалко, не обичам да пиша негативни ревюта, но не мога да пиша и лъжливи постове. Всеки, който е използвал тоника може да сподели, много ще ми е интересно да чуя и вашето мнение за този тоник, който не успя да влезе в дневния ми skin care режим. 




Love you,

XOXO





You May Also Like

2 коментара

  1. Аз го използвам рядко, но и на мен не ми допада много! Моята кожа е мазна и след като го нанеса мисля, че става по-мазна, ще му дам още един шанс за да мога да напиша адекватно ревю

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще очаквам с нетръпение и твоето ревю, мислех, че само при мен създава проблеми :)

      Изтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥