Аз...и аз ..и пак аз... :) bg only

by - 16:59




Вдъхновена от страхотния таг, който Мани публикува, реших днес да ви разкажа за част от моето АЗ... Enjoy! :)

ПРАВЯ | каквото обичам...

ГОТВЯ когато ми дойде музата...

ПИЯ | домашна лимонада...

ЧЕТА | книги, списания, вестници и блогове...

ИСКАМ | всички около мен да са щастливи...

 ТЪРСЯ | нефт и газ, и активни разломи...

СЛУШАМ | сърцето си и хубава музика...

ЗАШИВАМ | всичко, което може да се зашие...

МЕЧТАЯ | да остана себе си завинаги...

ЧАКАМ | да си взема изпитите и да се колонизираме на Марс...

ХАРЕСВАМ | красивите неща, усмивките и бологовете ви...

СЕ ЧУДЯ | кога ще живеем в една по-добра страна...

ОБИЧАМ | приятеля ми, семейството, кучето ми, приятелите ми, много неща обичам...

СЕ НАДЯВАМ | някой ден да живеем в по-добър свят...

СЕ ВЪЗХИЩАВАМ | на личности, които са постигнали много сами, станали са най-добри в сферата си, въпреки, че всички са ги мислели за глупаци и мечтатели..

ПОМИРИСВАМ | лятото и морето...

НОСЯ | каквото ми харесва...

СЛЕДВАМ | мечтите си...

ЗАБЕЛЯЗВАМ | че всички са полудели...

ЗНАМ | че няма невъзможни неща...

МИСЛЯ | че ми предстоят много хубави неща...

СИ ОТБЕЛЯЗВАМ | всеки път, когато нещо ми хрумне..

ОТВАРЯМ | лаптопа всяка сутрин...

СЕ УСМИХВАМ | на всичко...

ЧУВСТВАМ | че съм щастлива...

Е, това беше поредната порция информация за мен. Всички се чувствайте тагнати, на мен ми беше страшно интересно, а и ми даде някои отговори, за които не се бях замисляла.


Love you,

XOXO


You May Also Like

5 коментара

  1. Интересен таг! Таговете наистина често те карат да се замисляш.

    ОтговорИзтриване
  2. Тагът е много готин. А ти имаш страхотни отговори! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря....Тага наистина е супер, браво на Мани, че ни светна за него :)

      Изтриване
  3. Thank you! I follow you back and your blog is very nice! We will stay in touch :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥