Perfect Palette Tag

by - 21:07



Здравейте всички! 
Наскоро попаднах на един нов таг в един от любимите ми чуждестранни блогове - Lace & Love XO , който много ми допадна като идея и реших да му направя repost. Всички се чувствайте тагнати, особено всички почитатели на големите палитри :)


Лично аз имам само няколко палитри сенки, които много обичам и използвам доста често. Не съм маниачка на тема сенки, обичам да изразходвам една палитра и чак след това да взема нова, а и повече си падам по единичните сенки. За това малко се затруднявам с тага, но ще ми е много интересно да прочета за вашите любими палитри. А ето и тага:

Най-добра опаковка - от палитрите, които имам опаковката на сенките на Chanel, които спечелих наскоро е най-добре изглеждаща и стабилна.

Най-добри цветове - палитрата на Сефора, която както всички, които четат блога ми знаят, че ми е любима има най-добре пигментирани цветове. 

Най-универсална - палитрата на Chanel.

Най-добра при пътуване - отново Chanel, както и малката палитричка с кафевите сенки, която обожавам.

Най-голямо разочарование - от тези, които имам никоя не ме е разочаровала.

Най-добри наименования на цветовете - нямам представа :)

Най-малко използвана - за сега тази на Chanel

Най-много използвана - Sephora Accademy Palette, както и другите две по-малки, вижда се на снимката.

Най-обичана -отново палитрата на Сефора.

Коя палитра би взела на самотен остров - мисля, че няма смисъл да повтарям :)))


Е, това е тага, моите отговори не са кой знае какво, но предполагам, че всички прекрасни блогърки ще имат какво да ни разкажат и покажат:)


Love you,

XOXO


You May Also Like

6 коментара

  1. Ти и аз живеем в 2 различни вселени :D В моята понятието "да изхабя една палитра" не съществува :D:D:D Имам толкова много, че наистина ми е интересно да направя таг-а .. ама ще изчакам да ми пристигне една поръчка :D

    ОтговорИзтриване
  2. Love it!
    Great blog, I'm a new follower :)
    would you like to follow each other?

    ОтговорИзтриване
  3. Love youe palette!
    May be you'd like following each other? Let me know:)

    Maggie from
    http://secretpassageinthebilberrypay.blogspot.ru/2014/05/home-pie.html

    ОтговорИзтриване
  4. I don't own many palettes so these tags are fun to see :)
    If you'd like to follow each other (gfc,bloglovin), just let me know. xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥