Ready for Christmas...

by - 20:23



Вече съм почти готова за Коледа, украсата е направена, сладките изпечени, коледните песни звучат около мен, светлинките премигват закачливо .. в снимки ще ви покажа част от украсата, която направихме у дома тази година. Елхите са изкуствени, единственото естествено, което присъства в украсата са няколко клонки от бора, който имаме в двора :) Не обичаме мъртви дървета вкъщи.


Елхичката на тоалетката ми, която напоследък често е част от снимките в блога ...

Снежния човек, направен от чорап тази година е доста по-охранен  и модерен от миналогодишния :)
  

 Gingerbread man весело ни наблюдава от елхата...





 Сладките за първи път тази година ми се получиха на вкус, само оцветяването ни беше малко по-сложно, нооо... дано останат до Коледа :)



Любимата ми шишарка с малко брокат за разкош...


 Коледния дух вече тотално ме е обхванал, подготвям още няколко публикации и се отдавам на заслужена почивка, а сега ме чака една голяма чаша горещ шоколад, много снимки за обработка и вкусни сладки... :)

Love you,

XOXO





You May Also Like

14 коментара

  1. Много хубава украса <3 И мен вече ме обхвана..отново :D

    ОтговорИзтриване
  2. Аз пък много се радвам, че пак си на коледна вълна и правиш такива красоти :)

    ОтговорИзтриване
  3. О много ми харесва! Много обичам коледна украса :)

    ОтговорИзтриване
  4. Ооо, чорапените снежковци ме разнежиха ^^

    ОтговорИзтриване
  5. Много се радвам, че ти харесва, и аз много обичам коледна украса, едно от любимите ми занимания :)

    ОтговорИзтриване
  6. Много са сладки нали, мога да правя непрекъснато нови и нови :)

    ОтговорИзтриване
  7. Големи красоти! Весели празници! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря ти <3 Весели празници и на теб! :)

    ОтговорИзтриване
  9. Елвира Георгиева24 декември 2014 г. в 9:45

    Страхотна украса! :)) Много ми харесаха панделките на елхата <3 А, миналата година и аз правих снежни човечета - страхотна идея е ;D

    ОтговорИзтриване
  10. Ама много готино си си спретнала всичко :) Подкрепям тезата за изкуствените елхички по празниците :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥