January & February Favorites 2017

by - 13:10



Привет от Виена!

Днес пиша пост за любимите ми продукти за последните два месеца доста далеч от любимата София. Ако ме следите в Instagram знаете, че ще прекарам времето до май месец във Виена - страхотен град! И понеже не мога още да си напасна графика, съответно и постовете в блога се бавят, но смятам че е разбираемо :) Но нека видим какво харесах през януари и февруари...


Avene Trixera Nutri-Fluid Lotion получих за тестване  преди доста време, и честно казано успя да влезе в любимци най-вече, защото се справя идеално с раздразнена и сърбяща кожа. Имам някакъв проблем напоследък с кожата на краката и се наложи да взема този лосион с мен във Виена, защото е единствения който успява да успокои и хидратира кожата ми.

За балсама Balea Sensitive чух от доста места, че е добър и се справя с напукани устни. Реално не е нищо особено, но да - добре се справя с напукани устни.

Garnier Nectalys Fluid Instant тествам от доста време, но най-усилено го използвах през февруари. Хареса ми като текстура, става и за основа под грима. Малко по-плътен ми идва, но пък добре заглажда кожата.

Dr.Scheller хидратиращ крем с касис и марула ми е любимец от край време и сега ме е малко яд, че го оставих в София. Има малко странна текстура, малко по-плътен и мазен е отколкото ми се иска, но пък оставя кожата хидратирана.



Essence Liquid Ink Eyeliner избрах съвсем случайно, въпреки че съм чела доста положителни ревюта. Много готина очна линия, плътен черен цвят, отлична трайност, а този тип четка ми е любима. Въобще няма грешка!

Bourjois Healthy Mix Foundation купих също след четене на ревюта. Хареса ми този ФДТ-ен, въпреки че към днешна дата вече съм му намерила няколко недостатъка, но скоро ще четете за това.

Bell HYPOAllergenic Contour Stick и Bell HYPOAllergenic Brow Gel ми бяха пратени миналия месец и останах много впечатлена. Контуриращия стик е в иделания нюанс за контуриране за моята кожа, а оформящия гел за вежди стана част от грим рутината ми, защото цвета, а и формулата ми пасват идеално.

Golden Rose 3D Fantastic Lash Mascara е стар фаворит, който преоткрих наскоро. Много ми допада четката на тази спирала, а и като цяло ефекта и е добро разделяне и удължаване на миглите.

Golden Rose Sheer Shine Lipstick 02 е откритието ми за февруари. Как до сега не съм пробвала тези червила не знам, но е факт че го нося абсолютно всеки ден и цвета е жесток между другото, скоро ще има ревю.

Perfect Gel Look Laquer е от онези лакове, които за мен са леко луди като цвят, но напоследък все по такива залитам. Харесвам лаковете на марката и този не прави изключение.

Beauty Tool by Victoria беше спонтанна покупка и всъщност никак не съжалявам, защото този блендер според мен е идеален. Нямам оригиналния и не мога да ги сравня, но тази гъбка се справя отлично с разнасянето на грима.

На долната снимка - в ляво цвета на червилото Golden Rose Sheer Shine, а в дясно - контуриращия стик на Bell.


Труден ми беше избора на продукти, които да ви покажа днес, със сигурност съм забравила някои, но пък тези използвах наистина много редовно през януари и февруари, така че определено бих ги сложила в категория "любими". Надявам се тази публикация да ви е била полезна, ако имате въпроси не се колебайте да ги споделите в коментарите долу.






You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥