Garnier Moisture+ Tissue Masks Review

by - 14:11



След като вълната на корейските sheet маски за лице започна да залива и нашите ширини, беше напълно логично някой дрогериен бранд да пусне такива, които да са лесно достъпни. И ето, че от Garnier ни зарадваха с маските си Moisture+ Tissue Masks. Аз си купих два вида от трите предлагани и по-долу можете да прочетете какво мисля за тях.


Garnier Moisture+ Tissue Masks идват в найлонова опаковка. Самите маски са sheet, тоест маски, които са изрязани във формата на лице с дупки за очите и устата, напоени с голямо количество продукт. В случая от Garnier уточняват, че маските им са напоени със серум, чиято концентрация се равнява на едноседмична употреба.
 Цената на маските варира около 3-4 лева.


Маските са на два слоя като преди поставянето се маха единия слой. На мен ми беше доста трудна цялата манипулация около поставянето им, но се справих, въпреки че смятам че втория слой е напълно излишен. След като я сложите седите около 15-20 минути, след което оставяте серума да попие или го втривате с леки масажни движения. 
Като цяло маските ми допаднаха, интересен продукт, не бях пробвала до сега. 

От двата варианта, които избрах повече ми хареса розовата - Moisture+ Comfort, усетих силна хидратация и успокояване на кожата, които определено се забелязват след като маската се махне. Тази маска е подходяща за суха и чувствителна кожа, като основното и действие е хидратация и изглаждане на кожата. Има много приятен и лек аромат. 

Синята маска Moisture+ Aqua Bomb е подходяща за дехидратирана кожа. Обещава хидратация и ефект "сочна кожа", който наистина се постига, но на мен не ми хареса това, че я усетих по-плътна и по-тежка от розовата, някак си не усетих това леко хидратиращо чувство след като я използвах. Предполагам, че за много, ама много суха дори груба кожа маската би се справила отлично. Отново аромата е много приятен.

И накрая трябва да отбележа наличието на парабени в състава на маските, така че ако се опитвате да ги избягвате си имайте едно на ум. Лично мен това донякъде би ме спряло да ги използвам отново.










You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥