Avon TODAY Tomorrow Always Forever EDP Review

by - 20:55

Здравейте!

От доста време в чернови седи това ревю на парфюма Avon TODAY Tomorrow Always Forever и мисля, че е крайно време да ви го представя. Марката ме зарадва с този комплект по време на коледните празници и в студените зимни дни не спрях да го нося, докато си изградя финално мнение.


Парфюмът Avon Today е една от класиките на марката - парфюма се пуска в продажба през 2004г., а човека "забъркан" в създаването му е Оливиер Кресп. Този парфюм е и първия от трилогията Today, Tomorrow, Always и спада към цветната категория парфюми. Според описанието главни нотки са фрезия, кактус и пипер; сърцевината е тубероза, хибискус, стрелиция, портокалов цвят, а базата е от кедър и мускус. Неслучайно Салма Хайек рекламира този парфюм - страстен аромат, който ще повиши самочувствието на всяка жена. 


Флакона на Avon Today много ми допадна - стилен и елегантен, точно като аромата. Парфюма има много добра трайност, усещам го цял ден върху себе си, а и дълго след това по дрехите си.


Avon Today определено бих определила като парфюм подходящ за по-студените дни. Душ-гела идеално допълва парфюма, като оставя кожата ароматизирана и с деликатен златист блясък.
Моят нос долавя по-скоро сладникави нотки в парфюма, но предполагам при всеки би се развил по различен начин. Не съм по описанието на аромати, но определено долавям туберозата доста силно. И все пак Avon Today е топъл, цветисто-сладникав аромат, който бих носила в по-хладни вечери. Също така бих го препоръчала на по-зрели дами, тъй като за мен лично този аромат ми идва тежък към този момент. 







*Продукта ми беше предоставен от марката за тест и споделяне на мнение, което както винаги е изцяло мое и не е повлияно от този факт.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥