Bee Good 2-in-1 Cream Cleanser Review

by - 16:47


Здравейте, красавици!

Бързам днес да ви разкажа за един наистина много добър продукт, или поне за мен е такъв! Bee Good 2-in-1 Cream Cleanser  е един от онези продукти, които ме грабват от първото използване, изненадват ме и ме карат да се запасявам с тях.


Попаднах случайно на Bee Good 2-in-1 Cream Cleanser докато се разхождах из виенските магазини. Спомням си, че наскоро четох някъде положително мнение за продукта, но не помня точно къде. Понеже в багажа си взех само мицеларна вода, реших че няма да е зле да имам и нещо допълнително под ръка. Bee Good 2-in-1 Cream Cleanser е подходящ за всеки тип кожа.

Съдържанието:
  
Всъщност основната причина, която ме накара да взема Bee Good 2-in-1 Cream Cleanser е начина, по който се използва и за мен е нещо ново.
Крема се нанася на суха кожа, количеството което е необходимо не е голямо, така че продукта мога да определя като икономичен. След като нанесете крема на лицето и шията навлажнявате микрофибърна кърпа с малко топла вода и отстранявате грима и замърсяванията от лицето си. Продукта обещава да няма пресушаване на кожата, като я оставя супер хидратирана, без да я дразни по никакъв начин.


В този продукт всичко ми хареса, като започна с аромата, който е толкова приятен и свеж, та свърша с идеалното почистване на грима. Крема не дразни очите и кожата по никакъв начин, престраших се дори да си сваля спиралата с него. Текстурата му е доста гъста, но след като се отстрани от лицето не се усеща. Оставя кожата наистина много мека и гладка, дори хидратирана. Не ми се налага да измивам лицето си след това.

Не знам дали марката се предлага в България (вие виждали ли сте ги някъде?), което автоматично означава че ще се запася с големи количества. Марката е английска, в състава и с е отличават съставки като прополис и мед, а бранда е част от кампания набираща средства за пчелите в Англия. 

Рядко срещам продукт, който да ме грабне от раз, а с Bee Good 2-in-1 Cream Cleanser се получи! Мисля да тествам и други техни продукти в най-скоро време и ще ви държа в течение.





You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥