Един ден с мен + любима коледна рецепта

by - 13:01


Здравейте, здравейте!

Усещате ли вече коледната еуфория около вас? Днес се опитах да пренеса част от нея в нов пост, който не се получи точно както исках, но всичко си има обяснение по-долу. "Един ден с мен" е нещо като таг, в който бях предизвикана да ви споделя как прекарах един от моите дни преди Коледа, а също и да ви споделя любима моя коледна рецепта. Ако ви е интересно, можете да продължите нататък...


8 дни преди Коледа... мързеливо ми е, излюпих се някъде след 9ч. и осъзнавам каква късметлийка съм, че работя за себе си.
Кучето е свито в краката ми, за някой може да е лош навик кучето ти да спи в леглото, за мен не е проблем, защото знам колко е чист и как топли крачетата :)


Сутришната ми рутина е на дневен ред - олио за лице, околоочен серум и крем. Изчаквам по 2 минути между продуктите...


В главата ми е каша, освен че имам натоварен ден се оказа, че се и разболях, но пък who cares, една настинка не може да ме спре. 

Правя си любимото кафе, а ето и кратка рецепта:
Мляко (повечко от обичайното), кафе (моето е Lavazza), щипка канела и малко настърган джинджифил. Върви чудесно с бисквити и според мен е лесна и много подходяща коледна напитка.


Преглеждам си пощата, Инстаграм и блога, и пускам клипчета на любими влогърки, за да си запълня времето докато си изпия кафето.


Вдъхнових се и реших да си сменя лака, като исках нещо коледно, но и мързеливо...


Нищо необичайно - много лесен и много мързелив маникюр, който си направих за има-няма 5 минутки.

Пускам си любимото chill парче в момента...




Като се погледнах в огледалото видях, че косата ми е ужасна, така че тук се намеси сухия шампоан. Тъй като трябваше да излизам, се гримирах на бързо и тръгнах...


Избрах си топъл пуловер, дънки и любимите ми в момента боти.


Имах среща с приятелка, а преди това се отбих до мол Сердика... украсата много ми хареса и докато чаках щракнах това. Между другото надявах се да намеря новата колекция на Catrice в дрогерия Лили, но греда - още не беше заредена, за това за утеха си купих матово течно червило на GR номер 12. Скоро ще го видите.


Прибрах се към 18:00ч. с температура и само си мечтаех за легло, а Дядо Коледа ме гледаше сериозно, все едно ми казва - "Ми къде ти е главата да излизаш от парната баня на -10 градуса по халат?!". Май настинката ще се окаже по-силната днес..

,
Обаче преди да се мушна обратно в топлото легло имах още малко работа и за това си настроих коледната атмосфера - елхата тази година се получи много добре - малка и придаваща толкова уют. Запалих малко свещи и ароматната лампа и се отдавам на релакс и учене на пътни знаци (да, да ще ставам шофьор). Между другото успях и да хапна задушени зеленчуци и кюфтенца, но не успях да снимам, а и не съм особен фен на заснемането на храна... :)


А на вас пожелавам лека нощ и сладки сънища...


P.S. Не забравяйте да посетите и блоговете на Таня, Мери и Мимка, където можете да видите как прекарват те деня си, да се заредите с коледно настроение и да почерпите нови идеи от техните любими коледни рецепти.







You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥