Palmolive Gourmet Body Butter Wash Review

by - 21:16





Напоследък някак си ми се иска да съм по-кратка в ревютата, за това и днес реших да напиша едно кратко "блиц" ревю на душ геловете Palmolive Gourmet Body Butter Wash, които имах радостта да тествам преди време, и от които останах много впечатлена.

Palmolive Gourmet Body Butter Wash се предлага в три варианта - Vanilla Pleasure, Chocolate Passion и Strawberry Touch. Както и подсказва името на серията, душ геловете имат невероятни "гурме" аромати и на моменти се замислях дали да не опитам някой и на вкус.

Vanilla Pleasure има силен аромат на ванилия, като според мен е една идея по-остър. Аромата е траен и се задържа на кожата и след баня.

Chocolate Passion е с "вкусен" шоколадов аромат и в интерес на истината беше изхабен за отрицателно време от мен и половинката. Аромата му много ми напомня на лосиона за тяло на Sephora с шоколад, според мен двата аромата са идентични. Тук аромата не се задържа много дълго на кожата.

Strawberry Touch има типичен ягодов аромат. От трите варианта този ми е любим, защото аромата е траен и се задържа с часове върху кожата.

И трите душ гела правят лека пяна, имат кремообразна текстура и действат омекотяващо на кожата.
Харесват ми и като текстура, и като ефект. Ароматите им са силнички, така че тези от вас, които имат по-чувствителни носове е хубаво да го имат в предвид. Аромата им е траен, задържа се на кожата дори след като излезете от банята.
Серията съм виждала в ДМ и Лили, цената варира и е около 4 лева. С удоволствие бих се сдобила пак с тях след като изхабя останалите 12345 подобни продукта на рафта в банята. 









*Продуктите ми бяха предоставени от PR на марката. Мнението е изцяло мое и е базирано на личния ми опит с продуктите.


You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥