December Favorites 2016

by - 17:23


Здравейте момичета! 

Последната публикация с месечни любимци за годината е вече на лице. Днес ви споделям на кратко мнението си за няколко продукта, които често използвах през декември.
Очаквайте след Нова година и любимите ми продукти за 2016-та!


Маски за лице Ziaja Goats's milk и Ziaja Cocoa Butter бяха подарък към покупка от щанд на марката. Между другото обслужването винаги много ми е харесвало, винаги съм била доволна, най-вече от момичетата в мол Сердика. И двете маски са за суха кожа, тази с козе мляко е за склонна към бръчки, а тази с какао става и за нормална кожа. Много хубави аромати, особено тази с какао. Хидратират добре кожата и я оставят мека и гладка.


Uriage Hyseac SOS Paste дойде тъкмо на време за да се пребори с много неприятни пъпки. По препоръка на фармацевт грабнах едно бурканче и започнах да се мажа всяка вечер. Пъпките избиха, изсушиха се и изчезнаха, а на местата където имаше подкожни релефа се изравни. Доволна съм и продължавам да го използвам за всеки случай. Не изсушава участъците, на които е нанесен, което си е плюс.

Dr. Scheller Argan Oil & Amarant Anti-Wrinkle Night Care редувам с другия ми нощен крем, и вече почти го изхабих. Има много силен, но приятен аромат, гъста консистенция и на моменти го усещам малко по-тежък. Въпреки това има добри хидратиращи свойства и се замислям дали да не му дам шанс в голяма опаковка.


Rimmel Stay Matte Foundation вече сте виждали няколко пъти в блога. Както споменах по-горе, се боря с пъпки и нещо като акне. Е.логично беше да избера нещо по-покривно, а какво по-покривно от този ФДТ-ен, който е доста гъст и скрива всичко, което не искам да се вижда. Цвета не ми пасва идеално и го използвам само на отделни места (подобно на коректор) като го преливам добре с друг ФДТ-ен.

Catrice Liquid Camouflage Concealer се оказа едно много добро попадение. Всички го хвалят и има защо. И на мен ми харесва, въпреки че си има и недостатъци. Скоро ще четете подробности.


Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick 03 и 12 имам от скоро, но ми трябваше малко за да се влюбя в тези червила. Нямат мърдане, толкова са трайни, че изобщо не си и помисляйте, че ще ви се налага постоянно да ги подновявате на устните през деня. Цветовете са супер, 12 има бляскави частици, но е разкошен. Скоро ще има ревю.


Това бяха последните ми любимци за тази година, повечето продукти ми направиха отлично впечатление и ще четете ревюта за тях след празниците. 




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥