My Beauty Favorites 2016

by - 12:25


Здравейте, красавици!

Честита Нова година! Бъдете живи и здрави, изпълнете 2017-та с много сбъднати мечти, обич и щастливи мигове! 
Днес ще ви разкажа на кратко за моите любими продукти през изминалата година. Някои от тях сте виждали много често, други не сте виждали изобщо. Някои са открития за мен, а други използвам от доста дълго време. Но без повече приказки, нека видим кои продукти влязоха в графа "Любими" през 2016-та...


Честно казано избора ми беше доста труден, но успях да подбера неща, които наистина съм харесала много, бих купила отново или съм купувала многократно през изминалата година.

  Червилата... труден избор, бройката им драстично се увеличи през изминалата година, но най-често посягах към:

Golden Rose Liquid Matte Lipstick - откритие, на което попаднах едва миналия месец, въпреки че се вдигна много шум около тези червила. Страшно трайни, с чудесна формула, просто няма за какво да се хване човек ако иска да прави забележка. Качеството на марката ме е учудвало доста през годините, като за бюджетен бранд мисля, че е един от най-добрите, които  се предлагат на нашия пазар в момента. От червилата имам 2 цвята, които не свалям последния месец, предполагам че ще ми бъдат фаворити и през тази година.

Maybelline Moisture Extreme - обожавам ги тези червила, отново чудесна формула, не са матови, хидратират устните и особено в зимния период са много подходящи. Цвета, който най-често използвах от тази серия е 633 Desert Bloom.

Mary Kay Creme Lipstick - едно от откритията ми тази година беше това червило в цвят Shell. Цвета е точно такъв какъвто търсих от доста време - елегантен, в топлата, кафява гама, който придава женственост на излъчването. Текстурата му е кремообразна, нанася се лесно и омекотява устните. Цвета е много плътен и покривен.

Manhattan All in one Lipstick - този цвят ми беше фаворит и миналата година,и по-миналата. Цвета седи много добре на моята кожа, особено от както съм блондинка :) Червилото е трайно, отново кремообразно и с плътен цвят, който между другото е 230 Hip Hazelnut - лешников цвят, който на някои може да се види по-скоро розов и наистина е идеална комбинация между кафяво и розово.


 Преминавам към другите ми любими грим продукти за 2016-та...

Smashbox Full Exposure Palette - стар герой, който имам от далечната 2014-та година, но преоткрих тази палитра през миналата година. Личи си и от снимката, че матовите цветове хич не ги щадях и всъщност тази палитра използвах всеки ден, носих я навсякъде с мен, експериментирах с цветовете... влизам с тази палитра под ръка и през 2017-та, с надеждата да изхабя всички матови цветове. Бих се пробвала и с шимърите, но знам че това е почти невъзможно, въпреки че цветовете са жестоки и често се заигравам и с тях.

Essence All About Matt Compact Powder - най-купуван продукт за изминалата година в категория грим, сигурно съм изхабила 4-5 кутийки поне. Влюбих се в тази пудра и я препоръчвам с две ръце на всеки, който търси бюджетна запечатваща пудра.

Catrice Camouflage Liquid Concealer - миналата година любим ми беше коректора в бурканче, но тази година от марката пуснаха течен вариант, който според мен е една идея по-добър от предишния. Отлично покритие, цвета ми пасна идеално, за зоната около очите леко пресушава, но иначе прикрива много добре сини кръгове.

Catrice HD Liquid Coverage Foundation - отново откритие, отново на Catrice, които между другото тази година избухнаха с редица примамливи продукти. ФДТ-ена е супер покривен, поне на моята кожа успява да заличи всички несъвършенства. Освен това флакона с пипета е нещо ново за мен и доста ми допадна като идея.

Maybelline ColorShow 59 Marina Chic - най-любимия ми лак за изминалата година. Цвета е жесток, много ми допада и не спирам да го нося вече месеци наред. Покривността на този цвят специално е много добра, изсъхва бързо и е горе-долу траен на моите нокти.


 От гримовете преминавам към грижа за лицето...

Garnier Micellar Cleansing Water - едва ли учудвам някой с този продукт. Не оставам вкъщи без бутилка от тази мицеларна вода. Пробвах и другите видове, които марката предлага, но никой не успя да ме спечели както тази в розовата опаковка.

Продуктите на Bodi Beauty бяха откритието ми през 2016-та година. Изпробвах доста техни неща, като цяло нямаше продукт, който да не съм харесала, но днес обобщавам тези които наистина се превърнаха в любимци, всички от серията Pirin Dream - Pirin Dream Super Repair Night Cream, Pirin Dream Intensive Eye Contour Serum и Pirin Dream Facial Washing Gel. Писала съм подробно за всички продукти, кремовете за лице имат много добър ефект върху моята кожа, а пяната не ми я пресушава и почиства добре дори и грим. Като цяло се радвам, че марката е българска и предлага толкова качествени продукти на достъпни цени.

Avene Thermal Spring Water - още един продукт, без който не оставам е термалната вода на Avene. Използвам я за толкова много неща и така свикнах с употребата й, че не виждам грижата за кожата ми да мине без нея.


И накрая идва ред на маските...

Ziaja Cocoa Butter Hair Mask - понеже съм фен на продуктите, ухаещи на шоколад нямаше как да подмина и тази маска, която се оказа че освен с апетитен аромат се откроява и с добри хидратиращи качества за косата ми. Омекотява и улеснява разресването, което е добре дошло за моята изтощена косица.

7th Heaven Hot Chocolate Masque - любима маска за всички времена, не спирам да я купувам и едва ли ще спра. Маската има затоплящ ефект, супер силен аромат на шоколад и почиства кожата добре. Леко пресушава, но няма и как да е иначе с тази формула, която има. 


Дълъг пост се получи, но няма как, миналата година тествах доста продукти и отсяването беше доста трудно. Надявам се публикацията да ви е била полезна и ако видите свой любимец сред тези горе, можете да споделите в коментарите :)




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥