Maybelline Moisture Extreme Lipsticks 210 & 633 Review

by - 20:25


Здравейте!

Отправих ви кратко запитване в страничката във Facebook и се оказа, че някои от вас са любопитни да разберат мнението ми за червилата Maybelline Moisture Extreme. Речено-сторено, днешното ревю ще е посветено на тях! 


Оказа се, че червилата от тази серия на Maybelline са пуснати още през далечната 2007-ма година. Бях учудена, явно живея в някаква дупка :) При нас ги има също от доста време, но едва преди няколко месеца се престраших да си купя два цвята, може би съм зарината от червила и за това започнах все по-рядко да ги купувам, въпреки че всеки път изкача по някоя нова серия или цвят, който искам да пробвам. Е, достигнах доволна бройка и за сега съм им сложила бан, но това е друга тема на разговор...
Maybelline Moisture Extreme са червила, които имат хидратиращи свойства... и да, имат ги наистина, но за това ще ви разкажа по-надолу. 
Гилзите са стандартни, допадат ми като форма и външен вид. Цената на червилата варира.


Цветовете, които си избрах са доста близки един до друг на пръв поглед, но само на пръв поглед. 633 Desert Bloom е чудесен нюд с кафеникав подтон, докатo 210 That's Mauvie ми клони по-скоро към розовата гама.


И двата цвята са добре пигментирани и пускат достатъчно цвят, като се има предвид кремообразната им текстура.

На горната снимка в ляво е 633, а в дясно - 210. 
На долната снимка в ляво е 210, а в дясно - 633.


И двете червила са кремообразни, придават блясък и хидратират. Текстурата им е много лека, балсаместа (има ли такова определение всъщност?!) и не ги усещам върху устните си. Цветовете са много деликатни, добре пигментирани, деликатни са и са подходящи за дневен грим. От двата цвята повече ми допада 633 Desert Bloom, защото пасва по-добре на кожата ми, другия цвят при мен като че ли е малко по-капризен. 
Червилата имат няколко недостатъка - заради текстурата си имат много слаба трайност - около 2 часа макс и ги няма ако сте без основа под тях. Освен това е почти сигурно, че ще има разтичане около контура, като решението е да използвате безцветен молив за устни. И накрая - аромата. Не знам защо, но аромата им страшно ме дразни, но понеже много ми харесва хидратацията им и 633 специално като цвят, някак си успявам да го преживея. Ако се чудите какъв е аромата - типичен за червило, сладникав.


Като цяло съм доволна от тези червила, най-вече заради лекотата и хидратацията. Мисля, че за студените дни биха ми вършили добра работа, така както я вършиха и лятото.


А сега е ваш ред - споделете мнение в коментар дали имате впечатления от Maybelline Moisture Extreme червилата, имате ли любим цвят и ако имате кой е той?





You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥