Good Box September 2016 Unboxing

by - 16:43


Отдавна не бях поръчвала кутия с изненади, но когато видях, че Good Box се завръщат този месец с нов дизайн и концепция нямаше как да подмина, за това и с нетърпение днес очаква позвъняване от куриер...


Good Box дойде с нов дизайн на опаковката - кутията е от рециклиран картон, боята е на растителна основа, брандираното тиксо е с естествен лепилен слой, а брошурата е отпечата на 100% рециклирана хартия. Кутията добре се вписва в еко и био концепцията си по отношение на опаковката, която лично на мен много ми допада. А съдържанието...


Въпреки малкия си размер, кутията беше побрала доста неща в себе си...


Листовките са ясни, радвам се че има брошура с описание на продуктите, това значително ще ме улесни...


Първото нещо, което грабнах, е душ гела с цитрус на Weleda. Беше загатнато, че в кутията ще има продукт на Weleda и бях 99% сигурна, че това ще е този душ гел, който има хидратиращи и предпазващи свойства за кожата. Количеството му е 200мл., а цената е 19.50лв. 
Подарък към кутията са семена от невен, които са от био градините на Weleda. Обичам цветя, така че тази изненада много ми допадна, мисля да ги посадя на пролет в саксиика на балкона. Семената от невен освен за козметични цели могат да се използват и в кулинарията.


Следващите три неща отново са козметични.
 Билков крем за пети на Ауриметрия, който се бори с напукани петички, хидратира, омекотява и ароматизира кожата. Любопитен продукт, който нямам търпение да тествам. Цената за 20мл. продукт е 3лв.

От Drop Oils право в кутията влиза рициново масло, което е мултифункционално - спомага за растежа на косата, срещу косопад, за растеж на миглите... аз ще го използвам основно върху миглите си, но пък и за белези от пъпки, рани... има много приложения, скоро ще разказвам. Цената за 20мл. е 4.30лв.

И накрая тестер на сияен околоочен крем от Lavera. Би трябвало да действа озаряващо на околоочната зона и да прикрива тъмните кръгове благодарение на перления екстракт. Освен това съдържа и хиалуронова киселина и био кофеин, които заглаждат кожата около очите. Цената на 15мл. е 32.40лв, като в кутията е под формата на тестер от 1мл.
   

И дойде ред на вкусотийките...
Rocky Rice оризова вафла с портокал не е нещо ново за мен, когато бях в Сърбия по цял ден похапвах тези десерти, но нещо не ми допаднаха особено много. И все пак някой вкъщи ще я хапне бързо така, че не е голяма загуба. Цената за 1бр. е 0.60лв.

Студения зелен чай с мента и лайм на марката Tea-Go Organic пък страшно много ми допадна, на вкус не е прекалено сладък, но пък много свеж. Усещам вкуса на зелен чай и съвсем леко на мента и лайм. Някой да ги е срещал по магазините, искам още... :) Цената за 250мл. е 2лв.

Първа среща и със Stevioline - стевията е натурален продукт, който не е претърпял рафиниране и е здравословен заместител на захарта. Подлежи на термична обработка а 2гр. Stevioline се равняват на 4гр. захар. В кутията имаше 2 пакетчета от по 2гр., а цената на цяла кутия с 250 пакетчета е 11.30лв.

И накрая солетите... ех, SO LET it be са наистина готини солети, които търся отдавна и ето, че ми паднаха. В кутията се мъдреше пакетче солети от лимец с чубрица и мед, които имат наистина автентичен солетен вкус. Водещ е вкуса на лимец, да не си помислите, че са сладки заради меда. Цената на 50гр. е 1.30лв. И да, бяха много вкусни :)

Това беше Good Box за септември - нов дизайн, готини продукти, супер идея. Хареса ми, но имам чувството, че нещо ми липсва все пак в кутията, но да не прекалявам, може би ще поръчам и за следващия месец...




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥