Dalan D'Olive Creams Review

by - 20:25


В тази леко хладна вечер си припомням лятото и морето, почивката в Турция... ех, да хубаво беше, но зимата вече чука на вратата и няма изгледи скоро да помириша море, освен ако не се телепортирам на някой тропически остров. Докато бях в Турция си бях набелязала няколко козметични неща, с които исках да се сдобия докато бях там. Даже попитах в Instagram какво ще ми препоръчате, и честно казано получих полезни идеи, но времето не ми позволи да обиколя набелязаните места така че се завърнах с два продукта на Dalan D'Olive, за които отдавна слушам.


Задържах тази публикация доста дълго в черновите, но не е случайно. Текстурите на двата крема, които ще видите по-долу са идеални за идващия зимен сезон.


Хидратиращия крем за ръце и тяло Dalan D'Olive е обогатен с маслиново масло. Чудесен лосион за тяло, има много приятен и нежен аромат. Подходящ е за зимата, защото е богат като текстура, но попива малко по-бавно. Обаче като резултат много ми хареса - хидратира отлично кожата, оставя я много мекичка и прави съвссем тънък филм, който я предпазва.


Другият крем, който грабнах е Dalan D'Olive Intensive Cream, който е много подходящ за изключително суха кожа. Може да се използва за ръце и тяло, но тъй като количеството му е едва 20мл, а не е много икономичен смятам, че на тялото би могъл да се прилага локално върху много сухи участъци.


Крема има доста гъста консистенция, попива бавничко и оставя тънък филм върху кожата. В действителност крема е доста тежък и едва ли би се харесал на всеки, но след като попие оставя кожата много мека и хидратирана.


Използвам го предимно за ръцете си и го нося в дамската чанта за извънредни ситуации, каквито предполагам, че ще имам тази зима. Аромата му е едва доловим и отново много приятен.


И двата продукта са произведени в Турция, не съм сигурна дали у нас могат да се намерят, но ако някой знае ще се радвам да сподели, тъй като и двата продукта много ми допаднаха и бих се радвала да се сдобия с тях отново след като ги изчерпам.



You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥