Catrice HD Liquid Coverage Foundation Review

by - 19:08



Тук съм... пак и отново! Дълго време търсих вдъхновение и си казах, че докато не дойде няма да се насилвам.. и ето, че дойде! А с вдъхновението дойдоха и новите покупки, нови продукти, нови публикации...

Не бях купувала почти нищо ново през последните близо два месеца, но видях, че новият фон дьо тен на Catrice е вече и на нашия пазар и бързо си грабнах един HD Liquid Coverage без изобщо да го мисля.


Catrice HD Liquid Coverage е дълготраен течен фон дьо тен, който обещава до 24 часа пълно покритие и матиране, без ефект на маска.

Идва в стъклена опаковка с количество от 30 мл, а цената му е около 14 лева. 

Предлагат се 4 цвята, аз избрах 030 Sand Beige, който идеално ми пасна.


Интересното при този ФДТ-ен е апликатора, който в случая е под формата на пипета - много удобно ососбено за тооолкова течен ФДТ-ен. Първоначално малко се постреснах от тази консистенция, но установих че една пипета ми е достатъчна за пълно покритие на лицето и всъщност бързо свикнах с него.
На долната снимка можете да видите как изглежда кожата ми без ФДТ-ен и с него.


Определено Catrice HD Liquid Coverage е добро попадение, поне за мен. Дава ми точно това покритие, което винаги търся (средно към пълно), даже мога да си спестя и използването на коректор с него, много е покривен. Много е лек и не го усещам на кожата си, а описанието за ефекта second skin според мен е много подходящо. 
Най-добре се сработваме когато нанасям ФДТ-ена с пръсти. При нанасяне на той засъхва много бързо на кожата и си имам едно на ум, че трябва да работя по-бързо с него, но пък позволява наслояване. Матира и няма ефект на маска. От към издържливост също съм много доволна, за 12 часа не съм забелязала някакви "дефекти", само матиращия ефект леко изчезва в Т - зоната.
Очакванията ми за този ФДТ-ен  бяха напълно високи и той се справи - със сигурност ще се превърне в мой фаворит.









You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥